اطلاعات فاش شده تمام مشخصات Xiaomi 14 Ultra را فاش می کند: مشخصات، طراحی و … – بازیگرها

اطلاعات فاش شده تمام مشخصات Xiaomi 14 Ultra را فاش می کند: مشخصات، طراحی و … – بازیگرها

اطلاعات فاش شده تمام مشخصات Xiaomi 14 Ultra را نشان می دهد: مشخصات، طراحی و… – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

اطلاعات لو رفته مشخصات Xiaomi 14 Ultra به طور کامل افشا شده است. شایان ذکر است که شیائومی شیائومی 14 اولترا را در نمایشگاه MWC امسال معرفی خواهد کرد.

در حالی که افشاگری ها و شایعات جزئیاتی را در مورد پرچمدار آینده شیائومی فاش کرده اند، اخبار دست اول WinFuture تقریباً تمام مشخصات شیائومی 14 اولترا را که باید در مورد این گوشی هوشمند بدانیم فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: طراحی شیائومی 14 اولترا با پشت چرمی و دوربین برند لایکا با رندرهای جدید فاش شد.

مشخصات Xiaomi 14 Ultra (بر اساس شایعات)

آخرین افشای تغییرات طراحی که اوایل این هفته برای Xiaomi 14 Ultra شاهد بودیم را تأیید می کند. این گوشی هوشمند دارای پشتی صاف و صفحه نمایش تخت در جلو خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، رزولوشن 3200 در 1400، پشتیبانی از HDR10+ و روشنایی چشمگیر صفحه نمایش باشد.

طبق برخی شایعات، Xiaomi 14 Ultra می تواند با فریم تیتانیومی عرضه شود. با این حال، آخرین گزارش ها حاکی از آن است که برای معرفی اروپایی، مدل های سیاه و سفید احتمالا با فریم های آلومینیومی معمولی عرضه خواهند شد. وزن این دستگاه حدود 220 گرم گزارش شده است که نسبتا سنگین است.

یکی از مشخصات شیائومی 14 اولترا که نظرها را به خود جلب خواهد کرد بدون شک دوربین های آن خواهد بود. بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای چهار سنسور 50 مگاپیکسلی برای زاویه باز، زاویه فوق عریض و زوم 3.2x و 5x خواهد بود. لنز اصلی 50 مگاپیکسلی دارای یک سنسور 1 اینچی با قابلیت گرفتن نور کافی، حداکثر اندازه دیافراگم F/1.6 و پیکسل های سنسور بزرگ است.

انتظار می رود قابلیت فیلم برداری این گوشی هوشمند نیز در سطح بالایی باشد. زیرا از ضبط 8K با حداکثر سرعت 24 فریم در ثانیه، فیلم های 4K تا 60 فریم در ثانیه و فیلم های اسلوموشن تا 1920 فریم در ثانیه با وضوح 1080p پشتیبانی می کند.

مشخصات Xiaomi 14 Ultra

از نظر سخت افزاری، شیائومی 14 اولترا به نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد. شایعه شده است که مدل اروپایی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و سایر مناطق احتمالاً تنظیمات بالاتری را ارائه می دهند.

این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی سیم تامین می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به جدیدترین فناوری WiFi و بلوتوث، NFC و IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

در نهایت، شایعه شده است که Xiaomi 14 Ultra در فرانسه 1499 یورو قیمت دارد. در زمان عرضه، تصویر کاملی از مشخصات این دستگاه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان در بازار ایران [بهمن 1402]
  • تاریخ عرضه رسمی سری 14 شیائومی مشخص شد
  • ارتقاء دوربین سری Galaxy S24; آپدیت جدید سامسونگ چه تغییراتی در بخش دوربین خواهد داشت؟
  • مشخصات Fiuji Galaxy A35 در پایگاه داده کنسول Google Play ظاهر شد

نظر شما در مورد مشخصات و قیمت Xiaomi 14 Ultra چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

اطلاعات فاش شده تمام مشخصات Xiaomi 14 Ultra را نشان می دهد: مشخصات، طراحی و… – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.