اعتراف این خواننده؛ سلنا گومز: دروغ گفتم!

اعتراف این خواننده؛  سلنا گومز: دروغ گفتم!

سلنا گومز اعتراف کرده است که در مورد اینکه تحت تأثیر نظرات منفی کاربران اینترنت قرار نگرفته است، دروغ گفته است زیرا فاش کرده که در اتاقش گریه می کند.

به بازیگرها- سلنا گومز خواننده مشهور آمریکایی در مستند اخیر خود اعتراف کرده است که به شدت تحت تاثیر نظرات منفی کاربران درباره وزن خود قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این خواننده و بازیگر 30 ساله در مستند خود به نام «عزیز…» که پنجشنبه از شبکه پخش خانگی دیزنی پلاس پخش شد، از روزهای سخت خود صحبت کرد.

«من قبلاً آنلاین می‌شدم و عکس‌های خودم را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذاشتم. به همه گفتم نظرات منفی برایم مهم نیست. دروغ می گفتم.”

سلنا گومز در فضای مجازی به شخصیت قوی و برخورد با کامنت های منفی و سخنان تنفرآمیز معروف است. حالا این ستاره اعتراف کرده است که در تمام مدت جعل کرده است.

سلنا در مستند جدیدش فاش کرد که در اتاقش قفل می‌کرد و در مقابل نفرت آنلاین گریه می‌کرد. هیچ کس لیاقت شنیدن چنین سخنانی را ندارد.

“نمی خواستم به کسی صدمه بزنم!”

وی همچنین ادامه داد: من عکس می گذاشتم و می گفتم نظرات منفی برایم آزاردهنده نیست اما این دروغ است.

من فقط نمی خواستم این موضوع باعث ناراحتی کسی شود که تجربه مشابهی دارد. به نظر من اصلاً منصفانه نیست که به خاطر ظاهر، اخلاق و ویژگی‌هایشان یا کسی که دوستش دارند مورد تمسخر قرار بگیرند.»

این ستاره بازیگر سریال «تنها قتل در ساختمان» در سال 2014 به بیماری لوپوس مبتلا شد.او در این مستند اعتراف کرد که با وجود بیماری خطرناک و عوارض بسیار دردناک این بیماری، کاربران آن را نشان ندادند. به او رحم کرد و مدام به دنبال دلایلی برای انتقاد از او بود.

سلنا اعتراف کرد: «از اضافه وزن خجالت می‌کشیدم که یکی از عوارض جانبی لوپوس بود.

سلنا در سال های گذشته بارها به دلیل وزنش مورد انتقاد و تمسخر کاربران قرار گرفته است. به گزارش صبح او همواره با مهربانی اما بسیار محکم به این نظرات پاسخ داده است.

سلنا همیشه تاکید کرده است که خودش را آنگونه که هست دوست دارد و لاغر بودن ارزش رنج کشیدن و مریض شدن را ندارد.

سلنا توضیح داد که دلیل فاش شدن این راز آرامش دادن به کسانی است که تجربه مشابهی دارند. سلنا ادامه داد که ترجیح می دهد مردم داستان واقعی او را بدانند و بتوانند با او ارتباط برقرار کنند.

او همه کسانی را که با چنین تجربیاتی دست و پنجه نرم می کنند فوق العاده و زیبا خواند.

نوشته شده توسط اعتراف خواننده; سلنا گومز: دروغ گفتم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.