اعتراف بازیگر «مردان قبل از تو» به افسردگی پس از طلاق!

اعتراف بازیگر «مردان قبل از تو» به افسردگی پس از طلاق!

سام کلافلین بازیگر «من پیش از تو» فاش کرد که طلاق وحشتناکش از همسر بازیگرش، لارا هادوک، او را نیازمند روان درمانی کرده است!

AM – سام کلافلین پس از پایان دادن به رابطه شش ساله خود با لورا هادوک در مورد مشکلات سلامتی خود صحبت کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، سم کلافلین 36 ساله که اخیرا در فیلم دیزی جونز و سیکسرز بازی کرده است، در سال 2019 از لورا هادوک 37 ساله جدا شد.

این زوج یک پسر شش ساله به نام پیپ و یک دختر چهار ساله به نام مارگوت دارند.

سام در مصاحبه ای احساسی درباره طلاقش گفت: “اتفاق وحشتناکی است. هر جدایی سخت است. بدیهی است که بچه دار شدن این جدایی را سخت تر می کند.” در طول بیماری کرونا درگیری های زیادی با فرزندانم داشتم و سلامت روان من.”

او در ادامه مصاحبه خود اعتراف کرد که پس از طلاق با کمبود اعتماد به نفس دست و پنجه نرم کرده است.

او تصور می کرد که تهیه کنندگان دیزی جونز و سیکسرز باید به او بسنده کنند. او در مصاحبه صریح خود با مجله جی کیو افزود: در روان درمانی روی عدم اعتماد به نفسم کار می کنم.

سام در جدیدترین نقش خود در آمازون پرایم «سرگیجه جونز و سیکسرز» نقش خواننده مشهوری را بازی می‌کند که با مشکلاتی در ازدواجش دست و پنجه نرم می‌کند.

سام همچنین توضیح داد که پس از شکسته شدن ازدواجش با لورا هادوک، این اولین باری بود که گریه کردن در صحنه فیلمبرداری برای او آسان بود.

این زوج در آگوست 2019 با انتشار پستی مشترک در اینستاگرام از جدایی خود خبر دادند.

نوشته اعتراف بازیگر «مردی قبل از تو» به افسردگی پس از طلاق! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.