اعتراف بازیگر معروف به ترک اعتیاد پس از ۴۲ سال!

اعتراف بازیگر معروف به ترک اعتیاد پس از ۴۲ سال!

امیر غفارمنش بازیگر و همسر اول پوپک گلدره اعتراف کرد که پس از 42 سال اعتیاد سیگار را ترک کرده است.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; امیر غفارمنش بازیگر سرشناس تلویزیون با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از اعتیاد شدید خود به سیگار خبر داد. او گفت که اخیراً پس از 42 سال موفق به ترک سیگار شده است.

غفارمنش در این ویدئو توضیح داد که اعتیادش به سیگار به حدی بود که روزانه 3 پاکت سیگار مصرف می کرد و این موضوع روابط اجتماعی او را تحت تاثیر قرار می داد.

به گفته خودش پس از تماشای فیلمی که یکی از دوستانش پیشنهاد کرده، چند روزی است که توانسته است سیگار را به طور کامل ترک کند.

پیش از این در سال 1400 رامبد جوان در یکی از قسمت های برنامه تلویزیونی «خندوانه» گفته بود که با وجود اینکه سال ها سیگار را ترک کرده است، اما از بیماری آسم رنج می برد.

به گفته این مرد جوان 6 سال پیش پس از سال ها سیگار را ترک کرده بود اما 2 سال بعد متوجه شد که به دلیل مشکلات تنفسی به آسم مبتلا شده است.

بیوگرافی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش در سال 1347 در تهران به دنیا آمد. پدرش احمد غفارمنش از فیلمسازان سینمای آزاد ایران بود.

بزرگ شدن در خانواده ای تقریباً هنری او را از کودکی به بازیگری علاقه مند کرد و اولین بار در سن 6 سالگی با فیلم تلویزیونی «فردوس» در سال 53 بازیگری را تجربه کرد.

در دبیرستان گرافیک خواند اما در سال دوم دبیرستان از مدرسه فرار کرد و به دانشکده هنرهای زیبا رفت و در آثار کلاسی و پایان نامه های دانش آموزان به بازیگری پرداخت.

 

نوشته اعتراف بازیگر معروف به ترک اعتیاد پس از 42 سال! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.