اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود! – بارها و بارها

اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود!  – بارها و بارها

اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت گوگل پس از اتهامات و انتقادات بلومبرگ، ویدیوی مقدماتی Gemini برای هوش مصنوعی جعلی است اعتراف کردن

همانطور که می دانید گوگل به تازگی هوش مصنوعی خود را با نام جوزا آن را به عنوان رقیب OpenAI GPT-4 معرفی و به دنیا معرفی کرده است. او برای این کار ویدئویی از نحوه عملکرد این هوش مصنوعی منتشر کرد و در آن قابلیت های بیشمار این ابزار کارآمد را تبلیغ کرد. با این حال، در پی گزارش بلومبرگ و آزمایش‌های هوش مصنوعی Jumnai، صحت این ویدئو زیر سوال رفته و با تردیدهایی مواجه شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Gemini گوگل به زودی برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی عرضه می شود
  • بهترین فیلم های هوش مصنوعی; 18 عنوان جذاب را به شما معرفی می کنیم که نباید از دست بدهید
  • با هوش مصنوعی جدید اینستاگرام با افراد مشهور بیشتری چت کنید
  • هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل به Pixel 8 Pro و در نهایت اندروید خواهد آمد

ویدیوی معرفی هوش مصنوعی جمینی جعلی بود

به گفته گوگل، هوش مصنوعی جمینی از نظر عملکرد، بهتر از GPT-4 بود و امتیاز 90.04% را در معیار MMLU کسب کرد. این در حالی است که GPT-4 در این مقیاس امتیاز 87.29 درصد را دریافت کرده است.

ویدیوی تبلیغاتی که گوگل از این هوش مصنوعی منتشر شده، توانایی های چشمگیر متعددی از تعامل فوری با انسان تا پاسخ سریع و یکپارچه به درخواست ها و تصاویر پیچیده را نشان داد. با این حال، تحقیقات بلومبرگ نشان داد که این ویدئو جعلی و ویرایش شده است.

معرفی ویدیویی هوش مصنوعی جمینی

در حقیقت هوش مصنوعی جمینی آنقدرها هم بدون مشکل نیست و نمی تواند تعاملات فوری و سریع داشته باشد. آنچه در ویدئو نشان داده شد در واقع پاسخ این هوش مصنوعی به درخواست ها و تصاویر از پیش نوشته شده و برنامه ریزی شده بود و حتی به عملکرد واقعی این ابزار نزدیک نبود.

در پاسخ به این جنجال، Oriol Vinyals، یکی از رهبران گوگل، از این ویدئو دفاع کرد و اظهار داشت که هدف از آن نشان دادن پتانسیل هوش مصنوعی Gemini و الهام بخشیدن به توسعه دهندگان است. اما این گفته چندان قانع کننده نیست و نمی تواند باشد اختلاف بین ویدیو و قابلیت های واقعی Gemini توجیه

معرفی ویدیویی هوش مصنوعی جمینی

اگرچه گوگل به طور مستقیم مقصری را مدعی نشده است، اما همه چیز روشن است. این موضوع مطمئنا جذابیت و اعتبار این شرکت و هوش مصنوعی خاص آن را برای بسیاری از کاربران از بین خواهد برد.

البته این اولین بار نیست. گوگل او به خاطر چنین اقداماتی مورد انتقاد قرار می گیرد. در اوایل سال 2023، ویدئویی که هوش مصنوعی بارد را نشان می‌داد منتشر شد و چهره شرکت را با صحنه‌های ساختگی مخدوش کرد. حال باید منتظر ماند و دید که گوگل چگونه خود را از این وضعیت نجات خواهد داد و دوباره محبوبیت هوش مصنوعی جمینی را به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

  • قابلیت‌های هوش مصنوعی Gemini کمتر از آن‌هایی است که گوگل نشان داده است [+ویدئو]
  • هوش مصنوعی چیست؟ بررسی ویژگی های مثبت و منفی هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی; از چت بات گرفته تا عکس و فیلم گرفتن
  • تصور کنید هوش مصنوعی Imaging در نسخه وب منتشر شود
  • گوگل نسخه جدید AlphaCode را ارائه کرد که هوش مصنوعی مبتنی بر Gemini را رمزگذاری می کند

کاربران Tecrato، نظر شما در مورد دروغ بودن ویدیوی معرفی Gemini به هوش مصنوعی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

اعتراف گوگل: ویدیوی معرفی هوش مصنوعی Gemini جعلی بود! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.