اعلام زمان پخش فصل چهارم سریال ژوگ کاری

اعلام زمان پخش فصل چهارم سریال ژوگ کاری

به گزارش صبح تایم، محمدحسین مهدویان کارگردان سریال خانگی «زخم کاری» در اکران ویژه آخرین قسمت از فصل سوم این سریال گفت: پایان فصل سوم مخاطبان را به تماشای فصل بعدی ترغیب می کند. فصل این سریال

این در حالی است که از سه فصل «زخم»، فصل اول توانست بیشترین مخاطب را به خود جلب کند و فصل سوم با بازگشت مالکی (جواد عزتی) بهتر از فصل دوم بود.

با این حال قسمت آخر فصل سوم مورد پسند منتقدان قرار نگرفت و باید دید فصل پایانی این سریال چگونه خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که پخش فصل چهارم این سریال قرار است از 25 آذرماه آغاز شود.فصل پایانی این سریال علاوه بر ایران در ترکیه و آلمان نیز فیلمبرداری می شود. تیم مهدویان تولید این فصل را همزمان با پخش فصل سوم (تیرماه) آغاز کرد.

محمدحسین مهدویان که این ماه ها روی ساخت سریال «زخم کاری» تمرکز داشت، فصل چهارم این سریال را ساخت و حالا قرار است برای چند سکانس از فصل پایانی همراه تیمش راهی آلمان شود.

همه چیز درباره فصل چهارم این گمانه زنی بود که رعنا آزادی ور با حضور در برنامه «فوتبال 360» عنوان کرد که فیلمبرداری فصل چهارم به زودی در تهران به پایان می رسد و قسمت هایی از این سریال در خارج از کشور مقابل دوربین می رود.

به نظر می رسد محمدحسین مهدویان در حال تصویربرداری سکانس های باقی مانده از فصل چهارم در آلمان است.

لیست بازیگران و عوامل زخمی شدن؛ انتقام گرفتن

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهرآوه شریفی نیا، الهه حصاری، سید جواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی فر، کیومرث مرادی، پانته آ قدیریان، علیرضا زمانی‌نسب، علیرضا زمانیناسب، میرابادو، پژواک ایمانی، پژواک ایمانی، پانته‌آ قدیریان، علیرضا زمانی‌سباکی، ماژی‌ها یونس هارانوف و با حضور افتخاری مهران غفوریان مجموعه بازیگران و ستاره های این فصل جدید زخمی است.

در فصل سوم ذوب کاری، خود مهدویان سرپرستی فیلمنامه را برعهده داشت و بازنویسی نهایی دیالوگ ها را با حسین حسنی انجام داد. گروه نویسندگی و فیلمنامه ژوب کاری 3 (از اقتباس و طراحی تا سیناپس و بسط) شامل؛ میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز.

اما عوامل دیگر اثر زخم; انتقام شامل؛ تصویربرداری: هادی بهروز، تدوین: مهدی سعدی، موسیقی: حبیب خزایی فر، صداگذاری: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعد محکم، مدیر پروژه و مدیر برنامه ریزی: علی مردانه، طراح صحنه: محمدحسین کرمی، صحنه و لباس: مریم محمدپور، گریم: شهرام خلج، مدیر پست تولید: زهرا تختکشیان، مدیر تولید:

محمدرضا دلنوازی، جلوه های ویژه: امین پهلوان زاده، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، تیتراژ: مهراب مشهدی، مدیر صحنه: گل کوشان و عکاس: فتاح زینوری.

منبع: خبر فوری