اغراق این بازیگر زن در استفاده از بوتاکس کاربران را برانگیخت!

اغراق این بازیگر زن در استفاده از بوتاکس کاربران را برانگیخت!

همزمان با اکران جهانی فیلم جدید کریستوفر نولان، اوپنهایمر، در کشورهای مختلف، امیلی بلانت که یکی از بازیگران اصلی این فیلم است، به یکی از سوژه های کاربران و رسانه ها تبدیل شده است.

به بازیگرها- پس از انتشار تصاویری از کنفرانس های مطبوعاتی و نمایش «اپنهایمر»، بسیاری از طرفداران امیلی بلانت به حساب توییتر این بازیگر 40 ساله بریتانیایی حمله کردند و از او به دلیل استفاده بیش از حد از بوتاکس انتقاد کردند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، برخی از کاربران پس از انجام کارهای زیبایی، چهره او را شبیه مدونا توصیف کردند و بسیاری دیگر معتقدند که او با زیاده روی در بوتاکس زیبایی طبیعی خود را از دست داده و دیگر شبیه «امیلی بلانت» نیست.

در حالی که بلانت هرگز به استفاده از مواد تزریقی آرایشی اعتراف نکرده است، او در مصاحبه ای با “Women & Home” در سال 2019 گفت که عاشق عیوب خود است: “من فکر می کنم هر چین و چروک و خط روی صورت نشانه تجربه و پختگی است. هالیوود در انجام انواع جراحی های زیبایی وسواس دارد، تلاش برای رفع ایرادات و کمال گرایی در زیبایی چیزی نیست که به دنبال آن هستم، من سعی می کنم از پوست خود مراقبت کنم و فکر می کنم زنانی که دائما سعی می کنند با گذشت زمان بی نقص به نظر برسند، آنها قدرت جادویی خود را از دست خواهند داد.”

امیلی بلانت مدتی پیش اعلام کرد که برای مدتی از بازیگری کناره گیری می کند.

نوشتن بیش از حد این بازیگر زن در استفاده از بوتاکس کاربران را تحریک کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.