افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT؛ تا ۴۴ دلار می رود – بازیگرها

افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT؛ تا ۴۴ دلار می رود – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

OpenAI قصد دارد قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT را افزایش دهد. گزارش شده است که این شرکت طی پنج سال آینده هزینه استفاده از این سرویس را به 44 دلار افزایش خواهد داد.

اطلاع رسانی کند nytimesافزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT که از ابتدا 22 دلار خواهد بود، از ابتدای سال جاری اعمال می شود.

افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT و OpenAI به دنبال سرمایه گذاران جدید

همانطور که در گزارش ها آمده است، این شرکت موفق به جذب 300 میلیون دلار از مرداد (مرداد و شهریور 1403) تا محصولات و خدماتی را که ارائه می دهید بفروشید.درآمد داشته باشند انتظار می رود تا پایان سال 2024 کل درآمد OpenAI به 3.7 میلیارد دلار برسد. با این حال این شرکت پیش بینی می کند امسال را با زیان پنج میلیارد دلاری شامل حقوق کارکنان، اجاره بها و هزینه های پروژه های در دست اجرا به پایان برساند.

نیویورک تایمز اسنادی را منتشر کرده است که نشان می دهد این شرکت به دنبال جذب سرمایه جدید برای جبران ضررهای مالی احتمالی یا کاهش کسری بودجه است. OpenAI در حال حاضر حدود 150 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. قبلا گزارش داده بودیم که این شرکت قصد دارد جذب سرمایه گذاری های جدید به ارزش تقریبی 7 میلیارد دلار.

همچنین گزارش دادیم که یکی از دلایل اصلی تصمیم OpenAI برای ایجاد این تغییرات بود تبدیل این شرکت به یک نهاد انتفاعی. این تصمیم OpenAI را به یک شرکت انتفاعی تبدیل می کند

بیشتر بخوانید:

  • OpenAI به دنبال هویت تجاری جدید است. از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی
  • وال استریت ژورنال: اپل هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در OpenAI ندارد
  • همکاری طراح سابق اپل با OpenAI. سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است

افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT؛ Step Up to $44 اولین بار در Tekrato – Living With Technology منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/