افسردگی و پشیمانی پریانکا چوپرا از عمل جراحی ناموفق در جوانی!

افسردگی و پشیمانی پریانکا چوپرا از عمل جراحی ناموفق در جوانی!

پریانکا چوپرا، بازیگر و مدل هندی، درباره جراحی نادرست خود که منجر به لقب «چوپرا پلاستیکی» در اوایل دهه 2000 شد، صحبت کرد.

به بازیگرها – پریانکا چوپرا جوناس بازیگر 40 ساله درباره برداشتن پولیپ بینی خود که در مصاحبه اخیرش اشتباه انجام شده صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، پریانکا چوپرا بازیگر و مدل معروف در مصاحبه اخیرش صادقانه از عمل جراحی ناموفقی که باعث افسردگی و از دست دادن اعتماد به نفسش شد صحبت کرد.

این بازیگر در 20 سالگی مجبور به جراحی بینی برای برداشتن پولیپ شد.

با این حال، جراحی اشتباه باعث شد طرفداران بالیوود به او لقب «چوپرا پلاستیکی» بدهند.

پریانکا گفت: «این اتفاق افتاد و چهره من کاملاً متفاوت به نظر می رسید. من به شدت افسرده بودم.»

او همچنین فاش کرده است که در آن مدت از چندین پروژه سینمایی اخراج شده است. پریانکا حتی برای مدت طولانی می ترسید که این عمل جراحی ناموفق به کار او پایان دهد.

تلاش بازیگر زن برای بازیابی اعتماد به نفس!

در آن زمان، پریانکا تردید داشت که دوباره برای جراحی ترمیمی زیر چاقو برود، اما این پدر فقیدش آشوک بود که او را متقاعد کرد که تحت جراحی ترمیمی قرار گیرد. پریانکا توضیح داد:

من از عمل جراحی وحشت داشتم، اما پدرم که بازیگرها بود به من اطمینان داد که با من در اتاق خواهد بود.

پریانکا چوپرا همچنین از آنیل شارما کارگردان بالیوود برای کمک به او تشکر کرده است. پریانکا چوپرا در این باره گفت:

من قرار بود نقش اصلی این فیلم را بازی کنم. با این حال، پس از این، نقش فرعی به من داده شد. او فیلمساز مهربانی بود. در حالی که همه علیه من بودند، گفت: «این نقش کوچکی خواهد بود، اما تمام توانت را بده» و من این کار را انجام دادم.

چوپرا در زندگی نامه خود، ناتمام، که در فوریه 2021 منتشر شد، جزئیات بیشتری را در مورد جراحی نادرست خود و عواقب آن توضیح داد.

افسردگی و پشیمانی «پریانکا چوپرا» از جراحی ناموفق در جوانی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.