افشانا بایگان از بازیگری خداحافظی کرد

افشانا بایگان از بازیگری خداحافظی کرد

افشانا بایگان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار متنی در اینستاگرامش از عرصه بازیگری کناره گیری کرد.

به گزارش صبح به نقل از فرارو; در بخشی از افسانه بایگانی آمده است:
هیچ تذکر و توبیخ حتی برای ممنوعیت حضور در سینما و … دریافت نکردم.

در چنین شرایطی که بر این باورم که دستاورد سال‌ها فعالیت هنری و عزت اجتماعی‌ام بدون اینکه مرتکب اشتباهی شده باشم، از هر سو مورد سوء تعبیر قرار گرفته و هر نوع توضیح و دفاعی نادیده گرفته و شنیده نشده است. باید اعلام کنم که در این زمان به صلاح می بینم که از عرصه بی احترامی بازیگری کناره گیری خواهم کرد و امیدوارم بقیه روزهایم را به دور از جامعه خشمگین در آرامش بگذرانم.

استراحت دوست…

بیوگرافی افسانه آرشیو

افشانا بایگان (زاده ۵ آذر ۱۳۴۰) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با بازی در فیلم کوتاه بوق (1351) آغاز کرد و در سن 15 سالگی در مجله زن روز رتبه دوم مسابقه دختر شایسته ایران را کسب کرد.

فعالیت حرفه ای او با سریال سربداران (1362) آغاز شد و فعالیت سینمایی خود را با گمشده (1365) آغاز کرد که پرفروش ترین فیلم سال شد.

او در آن زمان به یکی از پرکارترین بازیگران زن و اولین سوپراستار زن دهه 1360 تبدیل شد و در فیلم پرطرفدار بگذار زندگی کنم (1995) به ایفای نقش پرداخت.

بایگان برای بازی در دو فیلم با بلیت (1369)، غریبان (1374) و کافه ستاره (1383) نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. در عرصه تلویزیون در پیامک از دیار باقی (1387) و ایصوف سفید (1390) حضور داشته است.

توسط افسانا بایگان او صبح برای اولین بار از بازیگری خداحافظی کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.