افشاگری تلخ این بازیگر از پدر بازیگرش و زندگی خانوادگی آنها!

افشاگری تلخ این بازیگر از پدر بازیگرش و زندگی خانوادگی آنها!

آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون دختر اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است.

به گزارش صبح، آشا محرابی نه تنها نقش پدرش را در بازیگری خودش رد می کند، بلکه او را مانعی برای بازیگر شدنش می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پدرش نقشی در بازیگر شدن او داشته است، اینگونه پاسخ داد:

اصلا. در واقع نقش پدرم بیشتر بازدارنده بود تا حمایت. در همان زمان با آقای اسماعیل محرابی قرار گذاشتیم تا درس بخوانم و ایشان شرایط ورود من به بازیگری را فراهم کنند. این در واقع نوعی قرارداد معنوی بود که من کاملاً روی آن حساب کرده بودم.

ترک خانواده توسط اسماعیل محرابی

تمام برنامه های زندگی ام را در آن زمان بر اساس قراری که با اسماعیل محرابی داشتم تنظیم می کردم، اما در نوجوانی او از ما جدا شد و ترجیح داد زندگی جدیدی را تجربه کند.

به این ترتیب قرارمان قطع شد و من دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه در یک تئاتر بازی می کردم و او برای تماشا آمد. وقتی من را دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانم تو بازیگر شدی.

شاید اگر همزمان با آن علاقه و انرژی بازیگری را شروع می کردم خیلی زودتر به هدفم می رسیدم.

فوت پدرم ضربه سختی به زندگی ام زد اما توانستم بر آن دوران سخت غلبه کنم و روی پای خودم بایستم و قوی تر شوم.

وقتی او رفت، تمام برنامه های من برای آینده به هم ریخت. در واقع دلیل اینکه من برای رشته غیر هنری اقدام کردم رد شدن آن بود.

تمام موقعیت هایی که در بازیگری به دست آوردم به همت خودم بود. حالا که به گذشته فکر می کنم، می بینم که چه دوران سخت و پر دردسری را پشت سر گذاشتم.

نوشته افشاگری تلخ این بازیگر از پدر بازیگرش و زندگی خانوادگی آنها! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.