افشاگری عجیب نیلوفر پارسا از همسرش میلاد اسدالهی + عکس

افشاگری عجیب نیلوفر پارسا از همسرش میلاد اسدالهی + عکس

نیلوفر پارسا در صفحه شخصی خود نوشت: من و همسرم (میلاد اسدالهی) در یک پروژه عکاسی با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم زیرا سوالات زیادی وجود داشت که چطور با همسرتان آشنا شدید و الان خوشحال هستید و زندگی زناشویی خوبی دارید؟

افشاگری عجیب نیلوفر پارسا از همسرش میلاد اسدالهی + عکس
افشاگری عجیب نیلوفر پارسا از همسرش میلاد اسدالهی + عکس

نیلوفر پارسا و همسرش

بازیگر زن ایرانی به نام نیلوفر پارسا در سال 1369 در تهران به دنیا آمد. وی در رشته مهندسی فناوری اطلاعات تحصیل کرده است. پارسا فعالیت هنری خود را با بازی روی صحنه آغاز کرد و بعداً در چند قسمت کوتاه در تلویزیون ظاهر شد. بعدها با بازی در سریال های مختلف از جمله «صدای باران» به شهرت رسید.

اولین باری که نیلوفرپارسا در یک سریال بازی کرد در سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بود. این سریال به صورت اپیزودیک پخش شد و نیلوفر پارسا در چند قسمت به ایفای نقش پرداخت.

نیلوفر پارسا در سال ۱۳۹۶ با همکاری شیلر موسیقیدان آلمانی رسیتالی از حافظ شاعر بزرگ را اجرا کرد. در این اجرا پیروز ارجمند و یلدا عباسی حضور داشتند.

———————–

بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

افشاگری عجیب نیلوفر پارسا از همسرش میلاد اسدالهی + عکس اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.