ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با صفحه نمایش OLED 4K – بازیگرها را معرفی کرد

ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با صفحه نمایش OLED 4K – بازیگرها را معرفی کرد

مقاله ای که ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با نمایشگر OLED 4K را معرفی کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ال جی که اخیرا از سریع ترین صفحه نمایش قدیمی جهان با نرخ تازه سازی فوق العاده رونمایی کرد، اکنون اولین تلویزیون شفاف جهان. با صفحه نمایش OLED 4K ارائه شد.

ال جی که اخیرا از سریع ترین نمایشگر جهان با نرخ تازه سازی خارق العاده 480 هرتز رونمایی کرد، اکنون اولین تلویزیون شفاف جهان. نمایشگر بی سیم 4K OLED را معرفی کرده است. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون کنترل پنل است که در پایه پشتی آن قرار گرفته است، شما می توانید به سادگی با بلند کردن این قسمت، این تلویزیون را به یک تلویزیون OLED معمولی تبدیل کنید.

ادامه مطلب: همه چیز درباره نمایشگاه CES 2024؛ انتظار چه دستگاه ها و فناوری هایی را داشته باشیم؟

اولین تلویزیون شفاف دنیا 77 اینچ است و وضوح 4K نیز دارد. سیستم انتقال صدا و تصویر این تلویزیون به صورت بی سیم انجام می شود.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، کنترل پنل این تلویزیون به شکل جعبه در قسمت پشتی آن تعبیه شده است که امکان بلند کردن آن را با استفاده از کنترل از راه دور و تبدیل از یک تلویزیون شفاف به یک صفحه نمایش معمولی فراهم می کند.

به گزارش Verge، ال جی در آستانه نمایشگاه تلویزیونی CES 2024 شفاف ترین تلویزیون دنیا را با نام OLED Signature T ارائه کرد که از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به رابط webOS که برای این صفحه نمایش بهینه شده است اشاره کرد.

علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک پردازنده جدید است. هوش مصنوعی آلفا 11 ال جی از عملکرد چهار برابر تراشه های نسل قبلی استفاده می کند. ال جی اعلام کرده است که این پردازنده 70 درصد عملکرد گرافیکی بهتر و 30 درصد سرعت پردازش بالاتری ارائه می دهد.

اولین تلویزیون شفاف جهان به فناوری Zero Connect Box مجهز شده است. این فناوری برای اولین بار در سال 2023 در تلویزیون OLED M3 معرفی شد. این فناوری صدا و تصویر را به صورت بی سیم به تلویزیون ارسال می کند و شما باید پخش کننده های ویدئویی و کنسول های بازی خود را به جای تلویزیون به این جعبه متصل کنید.

بلندگوهای پایه این تلویزیون صدا را با کیفیت خوبی منتقل می کنند. علاوه بر این، پس زمینه هایی برای این تلویزیون طراحی شده است که در صورت استفاده، شفافیت این صفحه نمایش را بیشتر مشخص می کند.

شفاف ترین تلویزیون جهان مانند هر محصول دیگری دارای نقاط ضعفی است. طبق بررسی ها، کیفیت تصویر هنگام استفاده از کنترل پنل کاهش می یابد و تلویزیون T OLED در هنگام استفاده از این پنل با تلویزیون های OLED معمولی ال جی مانند سری G مقایسه نمی شود. یکی دیگر از عواملی که کیفیت تصویر این صفحه نمایش را کاهش می دهد، نبود فناوری Micro Lens Array است.

LG قصد دارد تلویزیون Signature OLED T را در سال 2024 عرضه کند. اگرچه قیمت نهایی این محصول هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به قیمت تلویزیون OLED رول شونده که به قیمت 100 هزار دلار به فروش می‌رسد یا OLED بی‌سیم 77 اینچی سال گذشته با قیمت 4999.99 دلار، انتظار می‌رود این تلویزیون دارای یک قیمت بسیار بالا

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تلویزیون های میان رده 2022
  • بهترین تلویزیون ها برای بازی [آبان 1401]
  • بهترین تلویزیون های OLED موجود در بازار [خرداد 1401]
  • بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2022
  • بهترین تلویزیون های 65 اینچی بازار. [خرداد 1401]
  • بهترین تلویزیون های 55 اینچی بازار. [خرداد 1401]
  • بهترین تلویزیون های سال 2022 [راهنمای خرید و مشخصات]
  • بهترین تلویزیون های گیمینگ سال 2022 [معرفی و مشخصات فنی]

نظر شما در مورد اولین تلویزیون شفاف جهان چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

.

مقاله ای که ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با نمایشگر OLED 4K را معرفی کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.