امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 و Apple A17 Pro – Tekrato است.

امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 و Apple A17 Pro – Tekrato است.

امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 است و Apple A17 Pro برای اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با توجه به آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی، امتیاز ابعاد مرجع 9300 این پردازنده بیشتر از اسنپدراگون 8 نسل 3 و اپل A17 پرو است و این پردازنده عنوان بهترین تراشه جهان را به خود اختصاص داده است.

گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه گوشی‌های رده بالا، به نقطه‌ای رسیده‌اند که واقعاً مهم نیست چه پردازنده‌ای دارند، زیرا برای کارهای روزمره بسیار سریع هستند.

با این حال، تنها یک تراشه را می توان به عنوان بهترین تراشه انتخاب کرد و مدیاتک Dimension 9300 او برای کسب مقام اول تلاش زیادی می کند. دیروز اعلام شد که تراشه مدیاتک Dimension 9300 دارای پردازش هسته منحصر به فرد است که شامل چهار هسته بزرگ Cortex-X4 و چهار هسته عملکرد Cortex-A720 است.

با این طراحی غیرعادی، مدیاتک ادعا می کند که تراشه جدید برای گوشی های پرچمدار اندرویدی 33 درصد انرژی کمتری نسبت به Dimensity 9200 مصرف می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • رکورد Mediatek: امتیاز پردازنده Dimension 9300 در بنچمارک AnTuTu از 2 میلیون گذشت!
  • نتیجه تست مقایسه: پردازنده Apple M3 Pro حتی قدرتمندتر از M2 Pro نیست
  • طراحی و رنگ Vivo X100 Pro در رندرهای رسمی فاش شد

امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 و Apple A17 Pro است.

بر اساس امتیازات بنچمارک منتشر شده توسط Tech_Reve، یک دستگاه مرجع با پردازنده Dimensity 9300 در تست تک هسته ای 2289 امتیاز و در تست چند هسته ای 7997 امتیاز کسب کرد.

در مقایسه، چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 که به پرچمداران آینده از جمله گلکسی S24 در برخی از مناطق جهان استفاده خواهد شد که در همین آزمون امتیاز 2329 و 7526 را کسب کرده است. آیفون 15 پرو مکس با چیپست A17 پرو اپل، امتیازهای 2958 و 7288 را کسب کرد.

با نگاهی به این امتیازات، به نظر می رسد که Dimensity 9300 عملکرد چند هسته ای بهتری را نسبت به هر چیپست دیگر گوشی هوشمند ارائه می دهد. در حالی که ما هنوز شاهد عملی شدن این تراشه نیستیم و نمی‌توانیم شایعه‌ای که Dimension 9300 دارای مشکلات داغ شدن بیش از حد است را نادیده بگیریم، نتایج بنچمارک بالقوه هنوز شگفت‌انگیز هستند، به خصوص که این یک تراشه 4 نانومتری است و نه 3 نانومتری. A17 Pro.

به گفته افشاگر Ice Universe، تراشه جدید مدیاتک مصرف انرژی کمتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد. با توجه به اینکه نسل سوم اسنپدراگون 8 احتمالاً گرانتر از نسل دوم همتای خود است، Dimensity 9300 گزینه خوبی برای تولیدکنندگانی است که تمایلی به افزایش قیمت ندارند. از گوشی های پرچمدارشان

امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 و Apple A17 Pro است.

به طور کلی، عملکرد تک هسته‌ای باعث می‌شود گوشی در فعالیت‌های روزمره مانند باز کردن برنامه‌ها و مرور وب سریع‌تر شود، در حالی که عملکرد چند هسته‌ای زمانی که گوشی کارهای سخت‌تری را انجام می‌دهد، مانند بازی کردن یا انجام چندین کار، بهتر است. نقش بزرگ

اگرچه این تراشه هسته های کم مصرف ندارد، مدیاتک تاکید کرده است که این موضوع بر عمر باتری گوشی تاثیر منفی نخواهد گذاشت، زیرا A720 در حالت کم مصرف انرژی کمتری نسبت به هسته کوچکی مانند A520 در تمام توان یا برای مدت زمان طولانی مصرف می کند. . .

این تراشه شامل یک پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای Arm Immortalis-G720 است که مدیاتک می‌گوید به تلفن‌های مجهز به آن اجازه می‌دهد جلوه‌های نوری در سطح کنسول را ارائه دهند. این شرکت ادعا می کند که در تست هایی مانند GFXBench Manhattan 3.1، این پردازنده گرافیکی سریعتر از اسنپدراگون 8 نسل 3 عمل می کند.

بیشتر بخوانید:

  • نتایج بنچمارک پردازنده M3 Max منتشر شد. ادعای اپل چقدر صحت دارد؟
  • پردازنده های 3 نانومتری M3 اپل معرفی شدند. قدرت و سرعت بیشتر نسبت به نسل قبل.
  • شایعات پیرامون گلکسی اس 24 همچنان ادامه دارد. جزئیات بیشتری از تراشه اسنپدراگون فاش شده است

نظر کاربران Tecrato در مورد بنچمارک Dimension City 9300 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: phonearena

امتیاز بنچمارک Dimension 9300 بالاتر از SD8Gen3 است و Apple A17 Pro برای اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.