امکان ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی در iOS 18 وجود دارد. موزیک و ویدئو در یک فریم – بازیگرها

امکان ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی در iOS 18 وجود دارد. موزیک و ویدئو در یک فریم – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

تا پیش از این، ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی برای برخی از دستگاه های اندرویدی مانند مدل های پرچمدار سامسونگ، شیائومی، گوگل و وان پلاس و برخی از برنامه های شخص ثالث در دسترس بود. اما اکنون با عرضه IOS 18، کاربران آیفون نیز می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

اطلاع رسانی کند شایعات کلانضبط ویدیو در حین پخش موسیقی به ویژه برای افرادی که دوست دارند ویدیوهای خود را با موسیقی در پس زمینه ضبط کنند مفید است. کاربران می توانند با فعال کردن گزینه «پخش صدا» از بلندگوهای گوشی خود استفاده کنند، اگرچه ممکن است کیفیت صدا در حین ضبط کمی کاهش یابد.

پیش از این، موسیقی در حین فیلمبرداری قطع شده بود. اما IOS 18 این امکان را ارائه می دهد و دارندگان آیفونی که واجد شرایط دریافت این نسخه از سیستم عامل اپل هستند نیز می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

نحوه فعال کردن ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی در آیفون

برای فعال کردن این قابلیت کافی است به اپلیکیشن دوربین رفته و گزینه “Record sound” و سپس “Allow audio playback” را انتخاب کنید. با فعال کردن این گزینه، موسیقی به صورت مونو همراه با ویدیو ضبط می شود.

نحوه فعال کردن ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی در آیفون

در نسخه های قبلی iOS، قابلیت مشابهی در حالت QuickTake وجود داشت که باعث کاهش کیفیت وضوح ویدیو می شد. با وجود این قابلیت جدید، توصیه می شود از نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای بهبود کیفیت نهایی فیلم ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

  • تست سرعت شارژ سری آیفون 16; پیشرفتی دیده نشد
  • تست باتری آیفون 16 پرو مکس; همه چیز به ظرفیت باتری بستگی ندارد [+ویدیو]
  • Galaxy S25 Ultra در Geekbench قوی تر از قبل به نظر می رسید. قدرتمندتر از آیفون 16 پرو مکس

قابلیت فیلمبرداری در حین پخش موسیقی در iOS 18 ارائه شد. موسیقی و ویدئو در یک فریم برای اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/