انتقاد از خبر نامزدی این بازیگر زن در ۱۹ سالگی!

انتقاد از خبر نامزدی این بازیگر زن در ۱۹ سالگی!

میلی بابی براون بازیگر 19 ساله بریتانیایی ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش تایید کرد که او و دوست پسرش به طور رسمی ازدواج کرده اند.

به بازیگرها- «میلی بابی براون» بازیگر جوان، موفق، جذاب و پرکار سینما و تلویزیون هالیوود است.

این بازیگر 19 ساله اهل انگلستان است که تجربه ساخت آثار متعددی را داشته است.

بیشتر شهرت او به خاطر بازی در فیلم هایی مانند گودزیلا و کینگ کونگ است.

همچنین بازی او در نقش Eleven (دختری با قدرت های ماوراء طبیعی) در سریال علمی تخیلی Stranger Things او را به اوج رساند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این بازیگر جوان دقایقی پس از انتشار خبر نامزدی اش با «جیک بونگیووی» بازیگر 20 ساله و منتقد بازی های رایانه ای با انتقاد شدید طرفدارانش مواجه شد!

«میلی بابی براون» با انتشار پستی خبر ازدواجش را تایید کرد و نوشت:“من سه تابستون عاشقت بودم، الان همه رو میخوام عزیزم”

بسیاری از طرفداران او شوکه شدند و با نوشتن کامنت هایی از او به خاطر نامزدی در سنین پایین انتقاد کردند، برخی از طرفداران ملی که او را الگوی خود می دانند، اقدام ملی را اشتباه و تصمیمی احساسی خواندند.

بسیاری دیگر نیز بر این باورند که لوب پیشانی او هنوز به تکامل نهایی خود نرسیده است و طبق قانون همچنان مجاز به نوشیدن مشروبات الکلی نیست، اما با این حال تصمیم به ازدواج گرفته است!

میلی بابی براون و بازیگر 20 ساله و منتقد بازی های ویدیویی جیک بونگیووی در ژوئن 2021 با هم آشنا شدند. جیک پسر خواننده و موسیقیدان مشهور آمریکایی جان بون جووی است.

آنها اولین حضور فرش قرمز خود را در فوریه 2022 انجام دادند.

انتقاد نوشته شده بر خبر نامزدی این بازیگر زن در 19 سالگی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.