انتقاد از وزن و هیکل، علت گریه «پریانکا چوپرا»!

انتقاد از وزن و هیکل، علت گریه «پریانکا چوپرا»!

پریانکا چوپرا بازیگر مشهور هندی اعتراف کرد که بعد از اینکه شخصی به او گفت که هیکل بزرگی دارد بسیار احساساتی شد و گریه کرد.

به بازیگرها- پریانکا چوپرا در مصاحبه اخیر خود از استانداردهای اشتباه زیبایی اندام زنان و تاثیرات منفی دیدن سایزهای بسیار کوچک به عنوان مدل و نمونه صحبت کرد.

پریانکا چوپرا بازیگر 40 ساله در رویداد جشنواره فیلم South by Southwest (SXSW) به حضار گفت: “دیروز شخصی به من گفت که جثه بزرگی دارم.

من از این موضوع خیلی اذیت شدم. من آن را با خانواده ام در میان گذاشتم و برای شوهرم (نیک جوناس) و هم تیمی هایم گریه کردم. از این که اندامی مثل یک سوپر مدل نداشتم احساس بدی داشتم. این احساس یک مشکل اساسی است.

پریانکا چوپرا در این مصاحبه فاش کرده است که اندازه ایده آل در هالیوود کوچک (Small) و بسیار کوچک (Extra Small) است. این بازیگر همچنین عنوان کرد که این اولین بار نیست که چنین کلمه ای را در زندگی حرفه ای خود می شنود.

ستاره «Baywatch» به جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون توضیح داد: «در شغل من، فشار آنقدر شدید است که واقعاً نمی‌توان ضعفی را نشان داد.

“فشار انتقاد غیر قابل تحمل است!”

پریانکا چوپرا که در سال 2018 با خواننده آمریکایی نیک جوناس ازدواج کرد، به تازگی مادر شده است.

وی در میان سخنان خود افزود که مردم درباره او و خانواده اش «بدترین و زشت ترین چیزها» را می گویند.

حتی دختر 1 ساله او مولتی ماری نیز مورد هدف این افراد قرار می گیرد.

ایوا دهم گفت: «من فکر می‌کنم گاهی اوقات مردم فراموش می‌کنند که افراد مشهور نیز انسان هستند. این فشارها غیرقابل توضیح است.»

با این حال این بازیگر هندی اعلام کرده است که افرادی را در اطراف خود دارد که او را دوست دارند و به او اهمیت می دهند. نه کسانی که فقط به سودی فکر می کنند که او می تواند برایشان فراهم کند.

در سال 2000، پریانکا برنده جایزه شایسته ترین بانوی جهان شد. او قبلاً در مورد سرپیچی از معیارهای زیبایی در جامعه صحبت کرده بود.

طبق گزارش صبحگاهی پس از عمل ناموفق بینی که در نوجوانی انجام داده بود، او در کتاب خاطراتش ناتمام فاش کرد که بارها به او گفته شده بود که برای جبران این اشتباه به جراحی پلاستیک بیشتری نیاز دارد.

با این حال، پریانکا در این کتاب که در سال 2021 منتشر شد، نوشت: «الان از خودم راضی هستم. این صورت من است. این بدن من است. من ممکن است نقص هایی داشته باشم، اما من این هستم.

انتقاد از وزن و هیکل، دلیل گریه «پریانکا چوپرا»! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.