انتقاد بازیگر زن از تبعیض جنسیتی در هالیوود!

انتقاد بازیگر زن از تبعیض جنسیتی در هالیوود!

شارلیز ترون بازیگر مطرح هالیوود در مصاحبه ای اختصاصی با مجله جی کیو به موضوعاتی مانند نابرابری جنسیتی در هالیوود پرداخت!

به بازیگرها – شارلیز ترون بازیگر زیبا و با استعداد هالیوود در 7 آگوست 1975 در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او یکی از بازیگران زن برنده اسکار بهترین بازیگر زن است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، وی در بخشی از این گفت و گو از استاندارد دوگانه ناعادلانه پیری در هالیوود به عنوان معضل صنعت سینما یاد کرد و گفت:

«متاسفانه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سال‌هاست زنان به روش‌های مختلف به اشتباه به ما یاد می‌دهند که به مرور زمان مانند گل محو می‌شویم، در حالی که مردان مانند شراب ارزشمندتر می‌شوند!

استانداردهای ناعادلانه

این دروغ است که می گویند ما زنان کمتر از مردان نگران پیری هستیم، اما برای ما زنان بر خلاف مردان بعد از ۴۰ سالگی استانداردهای ناعادلانه و غیرواقعی از سوی جامعه ایجاد شده است و از ما انتظار می رود طبق آن ها زندگی کنیم. استانداردها بپذیریم!

زنان از 40 سالگی به بعد شرایط سختی را در هالیوود تجربه می کنند چون نقششون خیلی محدودتر از قبل شده!

وی در ادامه با بیان اینکه در پشت صحنه فیلم «شغل ایتالیایی» به جنسیتش توهین شده است، گفت: وقتی برای گرفتن برنامه آموزشی رفتم متوجه شدم که به دلیل جنسیت تنها فردی هستم که 6 هفته تمرین رانندگی بیشتر دارم. از مردان!”

شارلیز همچنین اشاره نکرد که نقش‌های ارزشمند به بازیگرانی می‌رسد که ظاهر خاصی دارند و بیشتر اوقات زیبایی برای او و بسیاری دیگر نقطه ضعف محسوب می‌شود.

وقتی صحبت از نقش های خیلی خاص می شود، اولاً کسانی که زیبا و قد بلند هستند، بدون توجه به استعدادشان حذف می شوند!»

پس از انتشار اخبار بی احترامی وارنر، دی سی به شارلیز، مارول او را برای بازی در نقش ابرقهرمانی کلیا دعوت کرد، چارلیز برای اولین بار در نقش کلیا در فیلم دکتر استرنج ظاهر شد.

انتقاد این بازیگر از تبعیض جنسیتی در هالیوود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.