انتهای پوست شیر ​​از چشم کارگردانان دیگر اینگونه می شود!

انتهای پوست شیر ​​از چشم کارگردانان دیگر اینگونه می شود!

سریال پست شیر ​​این روزها مورد توجه مردم قرار گرفته و در شبکه های اجتماعی از پایان آن صحبت می کنند. جمشید محمودی کارگردانی این سریال جذاب را بر عهده داشته است.

اما اگر شخص دیگری فیلم پوست شیر ​​را کارگردانی کند چه اتفاقی می افتد؟ احتمالاً اینگونه تمام می شود:

اصغر فرهادی

در قسمت آخر لیلا برای همیشه ایران را ترک می کند و به آلمان می رود. مشکات هم سرنخی پیدا می کند که رضا پروانه پشت کل ماجراست. بچه های شعور راه می روند و به محض خروج از دفتر، سریال تمام می شود.

منوچهر هادی

ساحل زنده بود و فقط می خواست نعیم و لیلا را آشتی دهد. او همه این کارها را با کمک مژه انجام داد.

در سکانس آخر، صدرا و ساحل در وسط ویلایی بزرگ در کلاردشت جشن عروسی مفصلی برگزار می کنند. تصویربردار مراسم نیز خواهر رضا پروانه (با بازی یکتا ناصر) است که پس از سال ها دوباره ظاهر شد و می خواهد با منصور ازدواج کند.

مسعود کیمایی

همه چیز کار خواهر رضا پروانه بود. در قسمت آخر نعیم، لیلا، مرتضی، بهزاد، صدرا، مادر صدرا و منصور را با چاقوی آشپزخانه می کوبد و در نهایت به صورت قاچاق از کشور خارج می شود.

در سکانس پایانی چاقو را روی عکس مشکات می کوبد و این نقطه شروع فصل بعدی است: (پوست شیر ​​2 – شیردوشی)

ایرج ملکی

مشکات مادر منصور را به اتاق بازجویی می آورد. منصور وقتی مادرش را دید ناراحت شد و به مشکات گفت: وای بر من، من کارهای بسیار زشتی انجام داده ام، خدا از من نگذرد، لطفا هر چه زودتر مرا اعدام کنید تا عذاب دنیوی اعمال زشت خود را ببینم. “

و سپس سرگرد مشکات به دوربین می گوید: هر انسانی ممکن است در زندگی اشتباه کند، با گذشت از اشتباهات دیگران، زنجیره عشق و محبت را توسعه دهیم.

آ

نوشته انتهای پوست شیر ​​از نگاه کارگردانان دیگر اینگونه خواهد بود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.