اندروید ۱۵ در راه است. پیش نمایش این سیستم عامل فردا – بازیگرها منتشر می شود

اندروید ۱۵ در راه است.  پیش نمایش این سیستم عامل فردا – بازیگرها منتشر می شود

اندروید 15 در راه است. پیش نمایش این سیستم عامل که فردا عرضه می شود ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عرضه اندروید 14 برای همه دستگاه‌های اندرویدی هنوز به پایان نرسیده است و اکنون همه چیز در حال انجام است اندروید 15 پدید آمده است. ظاهرا اولین پیش نمایش این سیستم عامل فردا منتشر خواهد شد.

در حالی که سامسونگ هنوز آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را منتشر نکرده است، گوگل قصد دارد آن را منتشر کند. اولین پیش نمایش اندروید 15 گوگل قصد دارد اولین پیش نمایش را فردا (15 فوریه) منتشر کند و به کاربران یک دید کلی از آنچه این به روز رسانی بزرگ نرم افزار به ارمغان خواهد آورد، ارائه می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • پیام رسان پیش فرض اندروید با ویژگی های جدید و هیجان انگیز به روز شده است
  • بهبود یکپارچه سازی دستگاه های اندرویدی در دستور کار گوگل است
  • ویژگی های جدید اندروید 15 به کمک سالمندان می آید
  • لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی آنتوتو; Oppo Find X7 در بالا

پیش نمایش سیستم عامل اندروید 15

یکی از توسعه دهندگان گوگل در وب سایت Android Open Source (AOSP) ادعا کرد که این شرکت اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهنده اندروید V (اندروید 15) را به زودی در 15 فوریه 2024 منتشر خواهد کرد. حرف V در کد داخلی Android 15 نشان دهنده کلمه وانیل

اندروید 15

احتمالاً اولین دستگاه های دریافت کننده است. اندروید 15 برخی از تلفن‌ها و تبلت‌ها Google Pixels خواهند بود. پس از آن، برندهای دیگر نیز آپدیت اندروید 15 را برای برخی از گوشی های خود منتشر خواهند کرد.

اگرچه هنوز پیش نمایش اندروید 15 منتشر نشده، اما برخی گزارش ها ادعا می کنند که گوگل در حال ایجاد ویژگی جدیدی به نام فضای خصوصی در نسخه جدید اندروید است.

این ویژگی بسیار شبیه به پوشه امن موجود در گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ گلکسی است. با کمک این قابلیت، کاربران می توانند برنامه ها و فایل های شخصی خود را در فضایی با رمز عبور مخفی کنند.

همچنین گفته می‌شود که گوگل قصد دارد به‌روزرسانی NFC را از به‌روزرسانی سیستم‌عامل جدا کند، به این معنی که به‌روزرسانی NFC به‌عنوان یک به‌روزرسانی اپلیکیشن انجام می‌شود.

طبق معمول انتظار می رود سامسونگ در اندروید 15 ویژگی های جذاب تری را ارائه دهد. اگر بخواهیم تاریخچه این شرکت را بازگو کنیم، می توان گفت اولین نسخه بتا رابط کاربری UI 7.0 بر اساس اندروید 15، در سه ماهه سوم سال 2024 منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی پایدار One UI 7.0 همچنین احتمالاً در سه ماهه چهارم 2024 برای تلفن‌ها و تبلت‌های واجد شرایط گلکسی عرضه می‌شود. در حال حاضر، برنامه اصلی سامسونگ این است که One UI 6.1 را به ده‌ها گوشی هوشمند و تبلت در 2 تا 3 ماه آینده به‌روزرسانی کند.

بیشتر بخوانید:

  • مایکروسافت اج برای شکست دادن گوگل کروم به افزودن برنامه های افزودنی در دستگاه های اندرویدی متوسل شده است
  • اتصال صفحه کلید USB به تلفن اندرویدی؛ آموزش تصویری اتصال کیبورد به گوشی
  • ویژگی Photos Stack در برنامه Google Photos برای دستگاه‌های Android فعال می‌شود
  • لیست گوشی های موتورولا که آپدیت اندروید 14 را دریافت خواهند کرد
  • بازی های ایکس باکس را در اندروید و iOS بدون کنترلر انجام دهید

کاربران بازیگرها، نظر شما درباره آپدیت سیستم عامل اندروید 15 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

اندروید 15 در راه است. پیش نمایش این سیستم عامل که فردا عرضه می شود ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.