اندلرن دانشگاه پاراگوئه، مسکو، روسیه

اندلرن دانشگاه پاراگوئه، مسکو، روسیه

دانشگاه پاراگوئه مسکو که به آن دانشگاه پیراگوف یا دانشگاه پاراگوئه نیز گفته می شود، یکی از دانشگاه های معتبر شهر مسکو روسیه است که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران است. . این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه پزشکی مسکو شناخته می شود. در این دانشگاه رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و بیوشیمی تدریس می شود.

در حال حاضر نزدیک به 9000 دانشجو در دانشگاه پاراگوئه تحصیل می کنند. در دانشگاه پاراگووا در مسکو امکان تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی وجود دارد.

دانشگاه پزشکی پاراگوئه

در دانشگاه پاراگوئه مدرک پزشکی 6 سال طول می کشد. هر ساله سال تحصیلی در این دانشگاه از شهریور ماه آغاز می شود و تا ژوئن ادامه دارد. تدریس در این دانشگاه در دو ترم می باشد. ترم اول از 1 سپتامبر تا ژانویه و ترم دوم از فوریه تا ژوئن است. دوره تعطیلات در این دانشگاه به دو دوره تقسیم می شود. تعطیلات سال نو که تقریباً معادل پایان ترم اول دانشگاه است و حدود 10 روز طول می کشد و تعطیلات تابستانی که تقریباً مشابه ایران است و حدود دو ماه و نیم طول می کشد.

همانطور که گفتیم رشته پزشکی در دانشگاه پیراگوف به زبان روسی و انگلیسی تدریس می شود. تحصیل به زبان انگلیسی مانند 6 سال تحصیل به زبان روسی است. هزینه تحصیل در این دانشگاه به زبان های روسی و انگلیسی در رشته پزشکی 500 هزار روبل می باشد که در دو ترم پرداخت می شود. نیمی از ثبت نام قبل از شروع سال تحصیلی و نیم دیگر قبل از شروع نیمسال دوم.

دانشگاه دندانپزشکی پاراگوئه

مدرک دندانپزشکی در دانشگاه روسیه پاراگوئه یک سال کمتر از مدرک پزشکی است، یعنی 5 سال. همانطور که گفتیم دندانپزشکی به دو زبان روسی و انگلیسی ارائه می شود. هزینه دوره دندانپزشکی 500000 روبل در سال است. نرخ شهریه پیراگوف برای دندانپزشکی و پزشکی به زبان روسی و انگلیسی یکسان است. شرایط تحصیل در رشته دندانپزشکی – زمان شروع و پایان ترم – مرخصی مانند رشته پزشکی است که قبلا توضیح دادیم.

دانشگاه داروسازی روسیه پاراگوئه

داروسازی در دانشگاه پاراگوئه در مسکو نیز ارائه می شود و شما می توانید در این دانشگاه در رشته داروسازی تحصیل کنید. طول دوره داروسازی در این دانشگاه مانند مقطع دندانپزشکی 5 سال می باشد. مدرک داروسازی در پاراگوئه فقط به زبان روسی تدریس می شود و مدرک داروسازی به زبان انگلیسی ندارد. هزینه تحصیل داروسازی در دانشگاه پاراگوئه حدود 4000 دلار در سال است. امکان پرداخت شهریه در دو قسط در رشته داروسازی وجود دارد.

در مورد رشته داروسازی توجه به این نکته قابل توجه است که داروسازی روسی در ایران معادل دکترا نیست و دکترای داروسازی به شما تعلق نمی گیرد. و همچنین نمی توان آن را به روز کرد.

دانشگاه پیراگوف پادفاک

دانشجویان خارجی قبل از ورود به دانشگاه های روسیه، یک دوره مقدماتی زبان روسی به نام پیش دوره را می گذرانند. در دوره پادفک علاوه بر زبان روسی دروس تخصصی به هنرجویان آموزش داده می شود. به عنوان مثال، دانشجویی که قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در روسیه را دارد، همزمان با زبان روسی، زیست شناسی و شیمی را نیز فرا خواهد گرفت. یا مثلاً دانش آموزی که تصمیم به تحصیل در رشته کامپیوتر در روسیه دارد، علاوه بر زبان روسی، ریاضیات و فیزیک را نیز یاد خواهد گرفت.

دوره استاندارد حفاظت 9 ماه است. اما دوره های طولانی تر یک سال و نیم و دوره های فشرده 6 ماهه نیز وجود دارد. البته دوره فشرده برای کسانی مناسب است که قبلاً دانش نسبی زبان روسی دارند و فقط مصمم به بهبود زبان خود هستند. دوره های یک و نیم ساله از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند اما مشکل اینجاست که دانشجو زمان بسیار بیشتری را برای یادگیری زبان صرف می کند و از درس اصلی عقب می ماند اما در دراز مدت این دوره برای دانشجو بسیار مفید است. . دانشجو. .

اما اکثر دانشجویان دوره کارآموزی استاندارد 9 ماهه را انتخاب می کنند. این دوره در دانشگاه های مختلف تدریس می شود. دوره استاندارد کارشناسی در دانشگاه مسکو پاراگوئه 9 ماه طول می کشد و شهریه آن 320 هزار روبل است. شهریه باید به طور کامل پرداخت شود.

کل مدت زمان آنتی فاک را می توان به سه صورت خواند:

دوره آنتی فاک حضوری از ابتدا تا پایان دوره در خود دانشگاه انجام می شود.

دوره غیر حضوری به صورت کاملا آنلاین می باشد و می توانید آن را در منزل در ایران و از طریق اینترنت شرکت نمایید.

و یک دوره مشترک ضد فاک مربوط به دانشگاه فدرال کازان وجود دارد که به آنتی فاک تهران کازان معروف است. در این دوره دانشجو ترم اول را به صورت حضوری در تهران یا غیر حضوری در ایران می گذراند و در ترم دوم ادامه پادفک را به صورت حضوری در دانشگاه فدرال کازان می آموزد. یکی از مزایای این دوره این است که مدرسین این دوره در ایران روس هستند اما همگی به زبان فارسی تسلط کامل دارند و می توانند با کمک زبان فارسی روسی را آموزش دهند. برای شرکت کنندگان در دفاع از تهران – کازان خوابگاه های جداگانه ای برای مردان و زنان در نظر گرفته شده است.

موسسه علوم روسیه

میزبان دوره دفاعی تهران – کازان در ایران موسسه روس دانش است که به نمایندگی از دانشگاه فدرال کازان این دوره را در ایران مدیریت می کند. همه معلمان تحت نظارت خود دانشگاه هستند، اما مدیریت و اجرای برنامه در ایران توسط نماینده رسمی دانشگاه فدرال کازان در تهران، گروه روس دانش سازماندهی می شود. برای ثبت نام در این دوره می توانید به دفتر موسسه در تهران – پاسداران – برج سفید – طبقه 10 به صورت تلفنی یا حضوری مراجعه کنید. مشاوره کاملا رایگان خواهد بود.

خوابگاه دانشگاه پیراگوف

خوابگاه دانشگاه پیراگوف

دانشگاه پیراگوف دارای یک خوابگاه است که در نزدیکی ساختمان اصلی دانشگاه واقع شده است، اما به دلیل تعداد متقاضیان زیاد و ظرفیت کم خوابگاه، به برخی از دانشجویان خوابگاه اختصاص داده نمی شود، بنابراین اگر دانشگاه پیراگوف روسیه را برای تحصیل انتخاب می کنید، حتما به این نکته توجه کنید و سعی کنید محل سکونت را از قبل در نظر بگیرید. گزینه های جایگزین برای اقامت دانشجویی در مسکو خوابگاه های خصوصی و خانه های اجاره ای در مسکو هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.