انویدیا سومین شرکت ارزشمند در ایالات متحده شد – بازیگرها

انویدیا سومین شرکت ارزشمند در ایالات متحده شد – بازیگرها

مقاله انویدیا سومین شرکت ارزشمند در ایالات متحده آمریکا برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت NVIDIA که به خاطر تراشه های گرافیکی خود شناخته می شود، اخیراً پیشرفت زیادی داشته است سومین شرکت ارزشمند. ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است

این شرکت یکی از تامین کنندگان پیشرو تراشه های هوش مصنوعی است و با توجه به تقاضای فوق العاده برای این محصولات، ارزش بازار آن افزایش یافته و سرمایه گذاران نسبت به چشم انداز آینده آن مثبت هستند. این امر ارزش بازار این شرکت را در یک سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش داده و هیچ نشانه ای از کندی در آن دیده نمی شود.

درحال حاضر NVIDIA Inc. او توانست با ترک شرکت مادر گوگل، آلفابت، یک مقام رسمی شود. سومین شرکت با ارزش در ایالات متحده رسیدن


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مدیر عامل OpenAI با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی دیدار می کند
  • هواوی با کاهش تولید محبوب ترین گوشی خود، تراشه های هوش مصنوعی بیشتری تولید می کند
  • مدیر عامل OpenAI به دنبال میلیاردها دلار برای ایجاد شبکه جهانی کارخانه های تولید تراشه هوش مصنوعی است

انویدیا سومین شرکت با ارزش در ایالات متحده شد

اکنون ارزش بازار NVIDIA از ارزش بازار آلفابت پیشی گرفته است. این شرکت با ارزش بازاری حدود 1.83 تریلیون دلار حتی از آمازون نیز پیشی گرفت و اکنون در این موقعیت قرار دارد. سومین شرکت با ارزش آمریکایی حاضر است.

همچنین جایگاه بسیار قوی در فهرست با ارزش ترین شرکت های جهان دارد. انویدیا در حال حاضر چهارمین شرکت با ارزش جهان است، پس از مایکروسافت، اپل و آرامکو عربستان.

انویدیا سومین شرکت با ارزش در ایالات متحده شد

بطور کلی، افزایش ارزش بازار انویدیا این به دلیل تقاضای زیاد برای تراشه های هوش مصنوعی آن است. در حال حاضر، این شرکت 80 درصد از بازار هوش مصنوعی را با تراشه های خود تامین می کند. تراشه H100 انویدیا برای تقویت مدل‌های زبانی بزرگ در شرکت‌های فناوری مانند متا، آمازون و Open AI استفاده می‌شود.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، علناً اعلام کرده است که این شرکت تا پایان سال 2024، 350000 تراشه Nvidia H100 خریداری خواهد کرد. جزئیات و ارقام این توسعه در گزارش فصلی این شرکت ذکر شده است که در تاریخ 21 فوریه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

تحلیلگران معتقدند که نتایج سود بسیار مثبت خواهد بود و ممکن است به افزایش ارزش بازار آن کمک کند. برآوردهای سود از سوی چندین تحلیلگر نشان می دهد که درآمد در سه ماهه به بیش از 20 میلیارد دلار خواهد رسید و سود خالص 400 درصد افزایش خواهد یافت و به بیش از 11 میلیارد دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

  • نسل بعدی لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد
  • هوش مصنوعی مولد به محصولات اپل می آید. خبرهای جالبی در راه است
  • شهردار نیویورک از شبکه های اجتماعی شکایت کرد
  • موتور جستجوی OpenAI در راه است. رقیب جدید گوگل

نظر کاربران بازیگرها در مورد این موضوع چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: sammobile

مقاله انویدیا سومین شرکت ارزشمند در ایالات متحده آمریکا برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.