انگ دوپینگ، به جای حمایت از مالزی

انگ دوپینگ، به جای حمایت از مالزی

هدف امروز: نازنین ملایی پاروزن ایرانی بازی های المپیک 2024 پاریس را از دست داد. این مهم ترین خبری است که این روزها از این ورزش منعکس می شود و دلیل آن هم خبری است. ملایی از آن دست ورزشکارانی است که انتظار می رفت در المپیک بعدی نسبت به المپیک های قبلی درخشش بیشتری داشته باشد، تصمیم ناگهانی او مربوط به اخبار روزهای اخیر است که به لیدرها از خداحافظی از تیم ملی برمی گردد. ملی و حتی طبق شایعات تجهیزات ناوبری خود را نیز به فروش رسانده است! همه اینها در شرایطی اتفاق افتاد که خیلی ها انتظار داشتند او از اردوی یونان بازگردد و در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کند.

ملایی که بورسیه کمیته بین المللی المپیک است، چهار روز پس از بازگشت از یونان و با اینکه برای حضور در مسابقات سهمیه بندی موافقت کرده بود، در تماسی که با رئیس فدراسیون قایقرانی داشت، ناگهان از تیم ملی خداحافظی کرد. آن روز مقامات اعلام کردند که برکناری او را نمی پذیرند و او یک فرصت دیگر برای درخواست این سمت دارد. ملایی در اقدامی خبری دومین مسابقه مقدماتی را نیز از دست داد و طبق قانون رسما المپیک پاریس را از دست داد. رئیس فدراسیون قایقرانی می گوید تصمیم ملایی برای خداحافظی از تیم ملی جدی است و قرار است جای خود را به جوان ترها بدهد.

اما اتخاذ چنین تصمیمی به این سرعت باعث ایجاد شایعات و شایعات شده است. تنها روز گذشته شایعه دوپینگ این اقدام را تحت الشعاع قرار داد. موضوعی که به صراحت رد شد. همانطور که از شواهد مشخص است، ملا از عدم توجه به وضعیت مالی و وعده های قبلی ناراحت است. قبلا به او وعده مسکن ملی داده شده بود. اما اجرایی نشده است. از طرفی مشکلات مالی فزاینده او را مجبور کرده است که از رقابت در تیم ملی دست بکشد.

پست انگ دوپینگ به جای حمایت از ملای اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.