اهمیت زنبورها از دیدگاه آقای فوتبالیست و ملکه بریتانیا!

اهمیت زنبورها از دیدگاه آقای فوتبالیست و ملکه بریتانیا!

با نگاهی به فهرست روزافزون ستارگان زنبوردار، موجی از آگاهی را در مورد اهمیت زنبور، این حشره در بقای انسان بر روی سیاره می بینیم.

بامداد – به مناسبت روز جهانی زنبور در روز شنبه و ترویج اهمیت زنبورها برای تنوع زیستی سیاره، کاخ باکینگهام عکسی از شاهزاده خانم ولز در حال مراقبت از کندوهای خود در نورفولک منتشر کرد.

کیت میدلتون در آنمر هال، در املاک ساندرینگهام، زنبورها را نگهداری می کند. او یک شیشه عسل از کندوهای خود برای دانش آموزانی که در ژوئن 2021 از مرکز جدید تنوع زیستی موزه تاریخ طبیعی بازدید کردند، برد.

میدلتون تنها عضو خانواده سلطنتی نیست که به زنبورداری علاقه دارد. ملکه کامیلا همچنین یک زنبوردار مشتاق است و زنبورهای خود را در Rymill، اقامتگاه شش خوابه خود در Lacock، Wiltshire نگهداری می کند.

پادشاه چارلز سوم به دلیل علاقه به کارهای زیست محیطی، به ویژه به عنوان شاهزاده سابق ولز، کارهای زیادی برای حمایت از محیط زیست انجام داده است و اغلب بر اهمیت زنبورها تمرکز می کند.

هفته گذشته، دیوید بکهام، فوتبالیست سابق بریتانیایی در مراسم سالگرد بنیاد شورای مد بریتانیا، یک شیشه عسل از کندوهای عسل به پادشاه چارلز سوم هدیه داد.

آنجلینا جولی، ستاره سینما، دو سال پیش در روز جهانی زنبور عسل، برای جلب توجه جهانیان به ارزش زنبورهای عسل، در پروژه ای مشترک با نشنال جئوگرافیک، در حالی که زنبورها روی پوست خود داشتند جلوی دوربین نشست.

اهمیت زنبورها از دیدگاه آقای فوتبالیست و ملکه بریتانیا!

استفاده بی رویه از آفت کش ها، تخریب محیط زندگی، بیماری ها و تغییرات آب و هوایی دست به دست هم داده اند تا بقای این حشرات مفید در معرض تهدید جدیدی قرار گیرد.

اهمیت داشتن زنبور عسل از دیدگاه آقای فوتبالیست و ملکه بریتانیا! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.