اولین اطلاعات از مشخصات ROG Phone 9 ایسوس – بازیگرها منتشر شد

اولین اطلاعات از مشخصات ROG Phone 9 ایسوس – بازیگرها منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

هنوز چند ماه دیگر به ارائه آن زمان باقی مانده است. گوشی های گیمینگ جدید ایسوس کم کم اخبار و اطلاعاتی از این گوشی ها منتشر می شود. اخیرا یکی از شاکیان از تراشه ROG Phone 9 ایسوس اشاره کرده است

سری ROG Phone 8 ایسوس در اوایل سال 2024 رونمایی شد. بنابراین انتظار می رود نسل جدید این گوشی ها در اوایل سال 2025 وارد بازار شود.تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سری ROG Phone 9 ایسوس منتشر نشده است. اما انتظار می رود در روزها و ماه های آینده جزئیات بیشتری به بیرون درز کند. البته چند ساعت پیش بود که اطلاعات در مورد قدرت شارژ Asus ROG Phone 9 Pro منتشر شد

از مشخصات ROG Phone 9 ایسوس چه می دانیم؟

به گزارش Phonearena، یکی از افشاگران معروف چینی اسمارت پیکاچو را اولین جزئیات از مشخصات ASUS ROG Phone 9 این دستگاه به تراشه نسل 4 اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد که به زودی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد و در بسیاری از پرچمداران آینده وجود خواهد داشت. گفته می شود گوشی های OnePlus 13، Xiaomi 15 و 15 Pro و Honor Magic 7 سری به این تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهند شد.

مشخصات ایسوس ROG Phone 9
Asus ROG Phone 8

اطلاعات دیگر در مورد Asus ROG Phone 9 چیزی که ما داریم این است که احتمالاً با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این میزان رم و حافظه برای گوشی گیمینگی که قرار است سنگین ترین بازی ها را اجرا کند کاملا راضی کننده است.

این افشاگر چینی همچنین مدعی است که ایسوس ROG Phone 9 از نظر نمایشگر نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء خواهد یافت. از آنجایی که این شاکی دقیقاً به نوع پنل و مشخصات آن اشاره ای نکرده است، به جرات می توان گفت Asus ROG Phone 8 و 8 Pro بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024 آنها به صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 165 هرتز مجهز شده بودند پنل نمایشگر ASUS ROG Phone 9 بهتر از این خواهد بود.

چیز دیگری که می دانیم این است تلفن بازی ROG Phone 9 پشتیبانی از قدرت شارژ 65 وات این ویژگی به طور رسمی توسط گواهی 3C چین تایید و فاش شده است.

اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است تنها به به روز رسانی صفحه نمایش و پردازنده اشاره می کند. با این حال، انتظار می رود ASUS ROG Phone 9 در زمینه های دیگر نیز بهبود یابد. اما نظر شما در مورد مشخصات ROG Phone 9 ایسوس چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • رندر گلکسی اس 25 اولترا در مقابل آیفون 16 پرو مکس. طراحی کنتراست باریک
  • معاون وزیر صامت از پیگیری این وزارتخانه برای رفع ممنوعیت واردات آیفون خبر داد

اولین اطلاعات در مورد مشخصات گوشی ROG 9 ایسوس منتشر شد – Techrato – Life with technology – https://bazigarha.com/.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.