اولین تراشه اگزینوس ۳ نانومتری سامسونگ در آستانه تولید انبوه – بازیگرها

اولین تراشه اگزینوس ۳ نانومتری سامسونگ در آستانه تولید انبوه – بازیگرها

اولین تراشه های سه نانومتری اگزینوس سامسونگ به مرحله تولید انبوه نزدیک می شوند، زندگی با فناوری ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تراشه های 3 نانومتری اگزینوس سامسونگ به تولید انبوه می رسند. این شرکت اولین بار در سال 2022 تولید این تراشه ها را آغاز کرد و از همان ابتدا توانست رقیب سرسخت خود یعنی TSMC را شکست دهد. اکنون پس از گذشت تقریباً دو سال، سازنده گوشی های هوشمند اندرویدی تقریباً آماده تولید انبوه است.Synopsys یک شرکت اتوماسیون طراحی الکترونیکی است که با سامسونگ برای تولید این تراشه ها همکاری می کند. به نظر می رسد سامسونگ این همکاری را برای به حداکثر رساندن کارایی و عملکرد تراشه های 3 نانومتری خود آغاز کرده است. اکنون این دو شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک اعلام کردند که در حال آماده شدن برای ورود به فاز تولید انبوه تراشه 3 نانومتری اگزینوس سامسونگ هستند.


بیشتر بخوانید:

  • گوشی های تاشو سامسونگ نمی توانند با رقبای چینی رقابت کنند
  • بازار جهانی موبایل در سه ماهه اول سال 2024 6 درصد رشد داشته است. اول سامسونگ

تراشه های 3 نانومتری اگزینوس سامسونگ

این دو شرکت اکنون به مرحله نهایی رسیده اند که به عنوان تاپ اوت شناخته می شود. در این فرآیند، طرح به کارگاه ارسال می‌شود تا ماسک‌های نوری برای تولید انبوه بسازند. انتظار می رود تولید انبوه در ماه های آینده آغاز شود.

این غول فناوری پیش از این نیز تراشه های 3 نانومتری تولید کرده است، اما تراشه های جدید کارآمدتر هستند و از فرآیند 3 نانومتری Gate All Around (GAA) سامسونگ Foundry استفاده می کنند.

هنوز مشخص نیست که تراشه های 3 نانومتری سامسونگ ابتدا در کجا استفاده خواهند شد، اما اولین تراشه 3 نانومتری احتمالاً به شکل Exynos 2500 SoC برای سری گلکسی S25 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • تراشه 2 نانومتری GAA سامسونگ در سال آینده وارد تولید انبوه می شود
  • سود سامسونگ در سه ماهه اول سال 2024 با افزایش 933 درصدی به 4.8 میلیارد دلار رسید.
  • تاریخ برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ برای رونمایی از Galaxy Z Flip6، Fold6 و Galaxy Ring مشخص شد.
  • شکستن سنت سامسونگ؛ تامین کننده شارژر PD سامسونگ دو پورت با توان 50 وات

کاربران بازیگرها، نظر شما در مورد اولین تراشه های اگزینوس سه نانومتری سامسونگ چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: اندروید اتوریتی

اولین تراشه های سه نانومتری اگزینوس سامسونگ به مرحله تولید انبوه نزدیک می شوند، زندگی با فناوری ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشت. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.