اولین تماس تصویری با اینترنت استارلینک; اتصال مستقیم دو گوشی به استارلینک – بازیگرها

اولین تماس تصویری با اینترنت استارلینک;  اتصال مستقیم دو گوشی به استارلینک – بازیگرها

مقاله اولین تماس تصویری با اینترنت استارلینک; ارتباط مستقیم دو گوشی با استارلینک اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت SpaceX یک ویدیوی جذاب از اولین. تماس تصویری با اینترنت Starlink منتشر شده است که در آن دو گوشی مستقیماً بدون تجهیزات به Starlink متصل می شوند.

ما می دانیم که باید به آن متصل شویم اینترنت ماهواره ای استارلینک همراه داشتن تجهیزات سخت افزاری لازم از جمله دیش ماهواره، گیرنده سیگنال و … الزامی است. اما ایلان ماسک برنامه جدیدی را توسعه داده است که به موجب آن تمام دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن های همراه باید مستقیماً بدون نیاز به سخت افزار به اینترنت Starlink متصل شوند.

مشارکت SpaceX که مدت ها پیش به دستور ماسک در اختیار ایلان ماسک است در مراحل مختلف ماهواره های مربوط به اینترنت مستقیم استارلینک که به اختصار «Direct to Cell» به فضا فرستاده شده و حتی چندی پیش اولین پست را مستقیماً توسط Starlink در X منتشر کرد. البته این پست در صفحه ایلان ماسک منتشر شده است. اکنون اسپیس ایکس ویدیوی جدیدی از دو گوشی که مستقیماً به اینترنت ماهواره ای Starlink متصل شده اند منتشر کرده است که با موفقیت تماس تصویری برقرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: گزارش اسپیدتست سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024

اولین تماس تصویری با اینترنت Starlink برقرار شد

اولین تماس تصویری با اینترنت ماهواره ای Starlink توسط SpaceX با همکاری اپراتور T-Mobile انجام شد. اتصال دو طرفه دو گوشی با اینترنت استارلینک قطعا آینده روشنی را می بیند که بدون هیچ تجهیزاتی قابل انجام است. اینترنت پرسرعت ماهواره ای نامحدود به دست آورد. البته این دور از انتظار برای ایران است و احتمالا هرگز رنگ این اینترنت را نخواهیم دید.

در ویدیوی زیر می توانید نحوه برقراری ارتباط و تماس تصویری از اینترنت Starlink را مشاهده کنید:

این ارتباط توسط ماهواره های اینترنتی سرویس اینترنت مستقیم به سلولی برقرار شده است که بارها و در مراحل مختلف به فضا ارسال شده اند. به نظر می رسد روند اتصال به اینترنت در آینده فراگیر شود و اسپیس ایکس و ایلان ماسک مورد تمجید قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

  • انفجار برج میلاد در توییت ایلان ماسک؛ هدف مالک X چیست؟
  • ایلان ماسک تایید کرد که یک رقیب برای پلتفرم یوتیوب ایجاد خواهد کرد
  • بررسی سرعت اینترنت همراه اول و ایرانسل؛ افزایش سرعت کاغذ!

نظر شما در مورد اتصال مستقیم به اینترنت استارلینک چیست؟ آیا این اینترنت نامحدود و پرسرعت در ایران فعال می شود؟ ما منتظر نظرات شما هستیم.

مقاله اولین تماس تصویری با اینترنت استارلینک; ارتباط مستقیم دو گوشی با استارلینک اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.