اولین جراحی ستون فقرات با Vision Pro – Tecrato اپل انجام شد

اولین جراحی ستون فقرات با Vision Pro – Tecrato اپل انجام شد

مقاله اولین جراحی ستون فقرات با اپل ویژن پرو انجام شد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اولین جراحی ستون فقرات با اپل ویژن پرو در لندن با موفقیت انجام شد. باید گفت که تجربه این عملیات با هدفون اپل بسیار تعجب آور بوده است.

شاید باور نکنید که هدست های واقعیت ترکیبی به رهبری هدست مایکروسافت هولولنز، گام جدیدی در جراحی به خصوص جراحی ستون فقرات ایجاد کردند که نیاز به ظرافت و تسلط بیشتری دارد. استفاده از این هدفون کارایی جراح را هم در انجام جراحی و هم در تسریع عمل به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با ادامه همین روند، اکنون اولین جراحی ستون فقرات با اپل ویژن پرو نیز به صورت موقت انجام شده است و به گفته دستیار ویژه این عمل که قبلا از هولولنز مایکروسافت استفاده کرده بود، نتایج فوق العاده ای به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: تاثیر هدفون ویژن پرو بر مغز انسان. افشای ناگفته اپل

اولین جراحی ستون فقرات با ویژن پرو اپل در لندن انجام شد

سووی ورهو در یک جراحی فیوژن ستون فقرات (جراحی فیوژن ستون فقرات) در لندن، دستیار جراح است. هدست هولولنز مایکروسافت او هدفون‌ای را که همیشه استفاده می‌کرد با یک جفت هدفون ویژن پرو جایگزین کرد و نتایج شگفت‌انگیز بود.

این جراح حاضر قبلا از هدست هولولنز برای جراحی های مشابه استفاده کرده بود.

وارو تجربه استفاده از ویژن پرو را متحول کننده نامید. او در مصاحبه ای گفت:

برخلاف روش‌های مرسوم که ممکن است به دستیاران جراحی نیاز داشته باشند تا مکان فیزیکی ابزارها را پیدا کنند، VisionPro احتمال خطا را از بین می‌برد و حدس و گمان را از فرآیند خارج می‌کند و به کارکنان اعتماد به نفس برای انجام جراحی می‌دهد.

اولین جراحی ستون فقرات با ویژن پرو اپل در لندن انجام شد

البته این اولین تجربه Verhu در استفاده است فناوری واقعیت افزوده در اتاق عمل نبود. او قبلاً به یکی تعلق دارد هدفون Holo Lens 2 او از آن برای جراحی های مشابه استفاده کرده بود، اما معتقد است Vision Pro به طور قابل توجهی این روند را بهبود می بخشد.

به گفته یکی از پزشکان این پروژه، مزایای استفاده از هدفون فراتر از موضوع حذف خطای انسانی است. وی به پتانسیل بهبود کارایی و انتقال دانش با کمک این روش اشاره می کند.

او می گوید:

طب جراحی اغلب پرستاران را ملزم می کند که با تجهیزات ناآشنا کار کنند. پس از استفاده از Vision Pro، آنها می توانند از تجربه درس گرفته و زمان مورد نیاز برای چنین فعالیت هایی را کاهش دهند.

تجربه استفاده از Vision Pro تحت نظارت جراح، گام مهمی در ادغام فناوری واقعیت افزوده در جراحی است.

امکان مشاهده و دسترسی آسان به ابزار در زمینه جراحی باعث افزایش دقت و کاهش خطا و همچنین بهبود کارایی می شود.

بیشتر بخوانید:

  • اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟
  • اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران انجام شد [+ویدئو]
  • جراحی کبد با کمک پرینتر سه بعدی؛ ایجاد یک تکنیک جدید برای درمان سرطان

نظر شما در مورد انجام انواع جراحی با کمک فناوری واقعیت ترکیبی چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مقاله اولین جراحی ستون فقرات با اپل ویژن پرو انجام شد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.