اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران انجام شد [+ویدئو] – بارها و بارها

اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران انجام شد [+ویدئو] – بارها و بارها

اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران انجام شد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران و در دانشگاه علوم پزشکی تهران با موفقیت انجام شد. این می تواند فرصتی برای پیشرفت علم پزشکی در کشور باشد.

با معرفی فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی یا ترکیبی از هر دو که به واقعیت ترکیبی معروف است، انقلابی در فناوری جهانی، صنایع مختلف و علم پزشکی پدید آمد. این فناوری پیشرفته از زمان معرفی تاکنون در بسیاری از فعالیت ها مورد استفاده قرار گرفته است.

پیش از این رسیدن به مکان های صعب العبور، صعب العبور و صعب العبور ممکن نبود، اما اکنون آسان شده است. می توان گفت پیشگام این فناوری پیشرفته مایکروسافت بود که با معرفی و استفاده از هدست واقعیت ترکیبی «هولولنز» در سال 2016، فصل جدیدی را در فناوری مدرن گشود.این هدست توسط الکس کیپمن، سرپرست هولولنز طراحی و ارائه شده است. واحد در آن زمان

اکنون که سال ها از ساخت و استفاده از این فناوری می گذرد، دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق شده است با متخصصان خود اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده را در ایران انجام دهد. این امر قطعاً علم پزشکی را در ایران متحول خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 را بهتر از Apple Vision Pro معرفی می کند

اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران انجام شد

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین جراحی تومور مغز با کمک فناوری واقعیت افزوده در مجتمع بیمارستانی یاس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

این محصول در مرزهای دانش توسط دکتر هادی دیگاله جراح مغز و اعصاب مجتمع بیمارستانی یاس و تیم فنی دانشگاه صنعتی و علم و صنعت شریف ایران ساخته شد که برای اولین بار در عمل مورد استفاده قرار گرفت. اتاق و در جراحی مغز و اعصاب. زمان در ایران

بیشتر بخوانید:

  • شغل دندانپزشکی برای خالی کردن جیب مردم; رتبه اول پزشکی [+ویدئو]
  • کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی آیا باید نگران بود؟
  • هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا از iPad پیشی بگیرد

نظر شما درباره انجام اولین جراحی تومور مغزی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده در کشور چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

اولین جراحی مغز با فناوری واقعیت افزوده در ایران انجام شد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.