اولین خودکشی ربات در کره جنوبی ثبت شد. دلیلش کدومه؟ – بارها و بارها

اولین خودکشی ربات در کره جنوبی ثبت شد.  دلیلش کدومه؟  – بارها و بارها

اولین خودکشی ربات در کره جنوبی ثبت شد. دلیلش کدومه؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

امروز اتفاق عجیبی افتاد که باعث تعجب بسیاری از مردم شد. اولین خودکشی ربات در کره جنوبی اتفاق افتاد. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

شاید هرگز فکر نمی کردید که یک ربات بتواند به این نتیجه برسد که چاره ای جز پایان دادن به زندگی خود ندارد. اما این اتفاق افتاد و امروز در اخبار رسانه ها ماجرای اولین خودکشی یک ربات در کره جنوبی منتشر شد. ظاهرا این ربات با انجام کارهای سخت و طاقت فرسا خودکشی کرده است. آن هم اگر نه قوه ادراک داشته باشد و نه قدرت اختیار داشته باشد و نه از سایر صفات انسانی بهره مند شود.

اگرچه گفته ما درست است، اما سال هاست که ما انسان ها همواره در تلاش بوده ایم تا احساسات مختلف انسانی را به ربات ها تزریق کنیم و حتی پس از معرفی هوش مصنوعی، این اهمیت به بالاترین حد ممکن رسیده است. حتی تا حدی که می توان گفت هوش یک ربات در عصر کنونی بسیار نزدیک به هوش انسان است و شاید بتواند برخی از حالات ذهنی ما را شبیه سازی کند. در هر صورت خودکشی این ربات چیز عجیبی است و باید بگوییم که به طرز عجیبی حقیقت دارد.

بیشتر بخوانید: بسیاری از توئیت هایی که در فضای مجازی علیه نامزدهای ریاست جمهوری وجود دارد توسط روبات ها منتشر شده است

اولین خودکشی ربات در کره جنوبی رخ داد

مقامات کره جنوبی پس از شنیدن خبر خودکشی این ربات، تیمی مجرب تشکیل دادند و سعی کردند این مشکل را درک کنند. لازم به ذکر است که تمامی قسمت های این ربات خوش شانس در حال بررسی است. ایمن ایتانی، کارشناس فناوری اطلاعات وی در گفت و گوی اختصاصی با شبکه عربی اسکای نیوز و در برنامه الصباح به این موضوع اشاره کرد و گفت: انسان ها عادت دارند همه چیز را از دید انسانی ببینند و برای رسیدن به این هدف به روبات ها احساسات را آموزش داده اند. “. و فکر کن.”

این کارشناس می افزاید:

این اتفاق می‌تواند برای هر دستگاه دیگری مانند رایانه یا تلفن همراه بیفتد. گاهی اوقات دستگاه‌ها خراب می‌شوند و پس از مدتی به حالت عادی باز می‌گردند. در این مورد احتمالاً یک نقص فنی ساده رخ داده و دستگاه از کار افتاده است. به دلیل نزدیکی به پله ها آسیب دیده است.”

اولین خودکشی ربات در کره جنوبی رخ داد

برخی از افراد در دنیای فناوری می خواهند قوانینی را در مورد استفاده از روبات ها وضع کنند. در صورت وضع این قوانین قطعا مجازات و جرایم برخوردهای سنگین و غیرمنطقی با این ربات ها در نظر گرفته می شود. با شرایط فعلی که ربات ها بیش از هر زمان دیگری وارد زندگی ما شده اند، بعید نیست که این نوع قوانین در آینده اجرایی شوند.

ایمن ایتانی تاکید کرد: حقوق حیوانات با حقوق بشر و همچنین حقوق احتمالی ربات ها در آینده کاملا متفاوت است و معتقد است که بشریت هنوز راه درازی برای دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در این زمینه دارد و فعلاً هنوز تا این مرحله خیلی فاصله دارند

این حادثه عجیب توجه جهانی را به خود جلب کرده و بحث های جدیدی را در مورد آینده هوش مصنوعی و تعامل انسان با ماشین ها به راه انداخته است.

اولین خودکشی ربات در کره جنوبی رخ داد

بیشتر بخوانید:

  • ربات انسان نما CyberOne شیائومی به فرآیند تولید این شرکت می پیوندد
  • دفتر خود را به روبات های حوا بسپارید. دستیارهای هوشمند برای محیط کار شما
  • یک ربات کوهنورد با قلاب هایی که از طبیعت الهام گرفته اند، دیوارهای ناهموار را فتح می کند
  • معرفی ربات میکروجراحی جدید سونی که می تواند دانه های ذرت را بدوزد [+ویدئو]
  • کارخانه ربات های انسان نما را دیده اید. نگاه کن

نظر شما در مورد این اتفاق عجیب چیست؟ آیا روبات ها می توانند احساسات انسان را به طور کامل شبیه سازی کنند؟ لطفا دیدگاه خود را برای ما کامنت کنید.

اولین خودکشی ربات در کره جنوبی ثبت شد. دلیلش کدومه؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/