اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان معرفی شد; یکی دیگر از شاهکارهای منصوری [+تصاویر] – بارها و بارها

اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان معرفی شد;  یکی دیگر از شاهکارهای منصوری [+تصاویر] – بارها و بارها

اولین لامبورگینی اوروس 2 در به دنیا معرفی شد. یکی دیگر از شاهکارهای منصوری [+تصاویر] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به شاهکار جدید و فوق العاده شرکت معروف منصوری. [MANSORY] سلام برسان اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان وقتی آن را مشاهده می کنید، آخرین سطح طراحی را خواهید دید. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

شرکت خودروسازی لامبورگینی، در دومین تجربه تولید SUV خود در 13 آذر 1396 هیولایی 4 در با قدرت 650 اسب بخار را با نام رسمی و پرطرفدار «اوروس» ارائه کرد. در واقع، Uros بهترین خودرو در کلاس کراس اوورهای فروچیو لامبورگینی است که در لیست 10 SUV برتر جهان قرار دارد.

Uros از زمان معرفی در حال تولید بوده و نسخه های مختلفی دارد. اگرچه ظاهر کلی خودرو عناصر اصلی خود را حفظ کرده است، اما لامبورگینی و شرکت های تیونینگ معروف مانند منصوری ایده ها و هنر خود را در طراحی مجدد URUS به کار گرفتند. این سوپراسپرت حرفه ای تا به امروز تمامی مدل ها دارای 4 در بودند که به نوعی آن را از بقیه محصولات این شرکت متمایز می کند.

طرح لامبورگینی اوروس پس از گذشت 8 سال، تغییرات اساسی صورت گرفت و شرکت “کوروش منصوری با برند (MANSORY)” متعلق به خوش سلیقه یارانی، اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان را معرفی کرد. این خودرو را در حال حاضر می توان بهترین، لوکس ترین و قدرتمندترین لامبورگینی اوروس دنیا دانست.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای استون مارتین 2024; معرفی سریع ترین، جذاب ترین و قدرتمندترین

اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان معرفی شد

توانایی های منصوری فراتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. این شرکت در حال حاضر بهترین تیونر ماشین در جهان. همه محصولات خود را دوست دارند. برای اثبات حرف خود باید بگوییم که آهنگ های این شرکت از جمله لامبورگینی اوروس در لیست 10 خودروی لوکس برتر جهان قرار دارند. این در صورتی است که نسخه اصلی Uros در رده خودروهای لوکس قرار نگیرد.

اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان معرفی شد
اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان

MANSORY گفت که بیش از یک سال و نیم است که با سیل عظیمی از درخواست‌های لحن از سوی صاحبان URUS سروکار داشته است و از آن زمان ما روی دو نسخه از Urus جدید کار می‌کنیم. نتیجه فراتر از انتظارات بوده است.

نسخه دو در لامبورگینی URUS محصولی کاملا متفاوت با انواع مختلف این سوپراسپرت است و تغییرات زیادی هم در بیرون و هم در داخل دارد. به طور کلی می توان لامبورگینی منصوری دو در را به یک خودروی چند رنگ تشبیه کرد. ترکیب رنگ های آبی، بنفش، مشکی و رنگ های متنوع دیگر جلوه ای جذاب به نمای بیرونی خودرو بخشیده است. از طرفی طراحی کابین خودرو به طور کامل با رنگ آبی فیروزه ای بسیار جذاب پوشانده شده است که از طرح های ساده بهره می برد، طرحی که با چراغ های عقب اوروس و برخی طرح های دیگر همخوانی دارد.

SUV مورد نظر با نام Venatos Coupe Evo C شناخته شده است و دستخوش تغییرات زیادی شده است. برای شروع باید گفت که ستون B خودرو 200 میلی متر به عقب برگشته است که به معنای افزایش ابعاد درب های جلو است. این حوادث در حالی رخ داد که تمام استانداردهای ایمنی رعایت شده بود. منصوری سپس پنل‌های عقب بزرگ‌تر و عریض‌تری را روی اوروس نصب کرد و در این بخش، ورودی‌های بزرگ هوای جدید را در ستون C مشاهده می‌کنیم.

این تیونر معروف در مرحله بعد کیت بدنه کاملا متفاوتی را در نظر گرفته است که باعث می شود اوروس دو در چهره ای خشن و جذاب داشته باشد. از جمله قطعات مختلف این کیت جدید می توان به بال بزرگ، دیفیوزر جدید و تریم های مختلف دیگر اشاره کرد. Venatus Coupe Evo C بر اساس مدل منصوری S ساخته شده و از نظر قوای محرکه هیچ تغییری ندارد. به این ترتیب SUV دو در منصوری 900 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

لامبورگینی بلند و تیونینگ شده اکنون می تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 323 کیلومتر در ساعت را تجربه کند که 10 کیلومتر در ساعت بهتر از نسخه استاندارد است. البته باید گفت که منصوری گزینه های گسترده ای را برای کابین اوروس 2 در نظر گرفته است که شامل دوخت سفید و قالب های مشکی و همچنین مکانیزم تا شدن صندلی های جلو برای ورود سرنشینان عقب یا خروج راحت تر از کابین خارج شوید در نهایت باید گفت که این پروژه در 8 دستگاه و هر کدام 2 میلیون دلار تولید خواهد شد.

تصاویر بیشتر از سایر قسمت های لامبورگینی اوروس طرح منصوری دو در

در تصاویر بالا به جزئیات کلی طراحی بیرونی و داخلی شاهکار جدید منصوری پرداخته ام. در ادامه می توانید تصاویر دیگری از دیگر قسمت های طراحی این هایپرکار محبوب را مشاهده کنید:

اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان معرفی شد
اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان

اولین لامبورگینی اوروس دو در جهان معرفی شد

بیشتر بخوانید:

  • غول چینی BYD قصد دارد امسال خودروهای الکتریکی لوکس بیشتری را روانه بازار کند
  • نسخه Redmi K70 Pro Lamborghini Squadra Corse با قیمت 648 دلار عرضه شد
  • Lamborghini Rouelto Opera Unica ارائه شد. گاو خشمگین جدید یک بوم نقاشی است!
  • لامبورگینی لانزادور ارائه شد; سفینه فضایی برای رقابت با تسلا! [+عکس]
  • اولین خودروی هیبریدی لامبورگینی معرفی شد. لامبورگینی روولتو با 1100 اسب بخار قدرت

ما از تصاویر این گاو عصبانی الهام گرفتیم. و شما؟ طراحی لامبورگینی اوروس دو در کوروش منصوری را چگونه تصور می کنید؟

اولین لامبورگینی اوروس 2 در به دنیا معرفی شد. یکی دیگر از شاهکارهای منصوری [+تصاویر] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.