اولین مرکز داده زیر آب چین در عمق ۳۵ متری نصب شد – بازیگرها

اولین مرکز داده زیر آب چین در عمق ۳۵ متری نصب شد – بازیگرها

مقاله اولین مرکز داده زیر آب چین در عمق 35 متری قرار گرفت و اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

یک پروژه عالی برای توسعه یک مرکز داده زیر دریا در جزیره هاینان چین اجرا می شود. این پروژه توسط BHDT (Beijing Highlander Digital Technology) انجام می شود و اهداف زیادی را دنبال می کند. این مرکز داده از بیش از 100 واحد استوانه ای تشکیل شده است که در عمق 35 متری زیر آب جزیره نصب شده اند.

استفاده از منابع طبیعی برای خنک کردن مرکز داده، از جمله آب دریا و محیطی عاری از اکسیژن و گرد و غبار، به مرکز داده کمک می کند تا سالانه بیش از 122 میلیون کیلووات ساعت برق صرفه جویی کند. این گام مهمی در جهت حفظ محیط زیست و صرفه جویی در انرژی است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اولین فضانورد ایرانی در سال 1407 به فضا می رود
  • پرتاب اولین ماهواره جاسوسی کره جنوبی
  • بازگشت به ماه با فضاپیمای Peregrin; آمریکا بار دیگر به ماه می رود

اولین مرکز داده زیر آب چین

به گفته یک منبع موثق رجیستری، این واحدهای استوانه ای می توانند 25 سال عمر کنند و ظرفیت یک ابر کامپیوتر را داشته باشند. لازم به ذکر است انرژی و اتصال این ماشین ها از طریق پایگاه های ساحلی تامین می شود. رسانه های دولتی چین گزارش دادند که این طرح در مقایسه با یک مرکز داده مشابه روی زمین، سالانه 122 میلیون کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی می کند.

اولین مرکز داده زیر آب چین
اولین مرکز داده زیر آب چین

شرکت چینی Subsea Cloud نه تنها در زمینه مراکز داده زیر آب فعالیت می کند، بلکه قصد دارد خدمات مشابهی را به مشتریان خود ارائه دهد. علاوه بر این، اخیراً مایکروسافت ایجاد یک مرکز ابری زیر آب را نیز در نظر گرفته است. به گفته پو دینگ، مدیر ارشد پروژه هاینان، این پروژه با استفاده از فناوری لوله های حرارتی و استفاده از آب دریا به عنوان منبع طبیعی سرما، بهره وری انرژی را تا 60 درصد افزایش می دهد.

مهندس ارشد آزمایشگاه ترمینال CTTL آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین به نام شی کیوان گفت: مرکز داده زیر آب به طور کامل از فضای زیر آب استفاده می کند و فضای بیشتری را برای منابع زمینی به دور از فعالیت های انسانی فراهم می کند. یک محیط پایدار برای فعالیت سرور را فراهم می کند.

علاوه بر این وجود فضایی بدون غبار و اکسیژن منجر به حفاظت بهتر از تجهیزات الکترونیکی و کاهش میزان خطا می شود.

پس از ساخت اولین مرکز داده زیر آب، تیم سازنده این پروژه قصد دارد فعالیت های خود را در خارج از چین گسترش دهد. این مرکز تازه تاسیس پذیرای بازدیدکنندگانی از سنگاپور، عربستان سعودی و امارات متحده عربی نیز بوده است.

بیشتر بخوانید:

  • حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
  • راه های مشاهده پست ها در اینستاگرام
  • رفع مشکل حق نشر موسیقی در اینستاگرام
  • الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
  • محتوای حساس در اینستاگرام را فعال و غیرفعال کنید

نظر شما در مورد ایجاد اولین مرکز داده زیر آب چین در عمق 35 متری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله اولین مرکز داده زیر آب چین در عمق 35 متری قرار گرفت و اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.