اولین نشریه کانال X با اینترنت ماهواره ای استارلینک منتشر شد – بازیگرها

اولین نشریه کانال X با اینترنت ماهواره ای استارلینک منتشر شد – بازیگرها

اولین پست شبکه X با اینترنت ماهواره استارلینک اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با فناوری منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

SpaceX اولین پست شبکه X را امروز منتشر کرد اینترنت ماهواره ای استارلینک ارسال. این پست به صورت تلفنی و بدون هیچ گونه تجهیزاتی ارسال شده است.

ایلان ماسک، تاجر بزرگ آمریکایی و مالک شرکت های اسپیس ایکس و تسلا، مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد اینترنت ماهواره ای استارلینک را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه تجهیزاتی در اختیار تمامی گوشی های هوشمند قرار دهد. به دنبال وعده این مرد ثروتمند، محموله های بزرگی از ماهواره های Direct to Cell به فضا پرتاب شد. این ماهواره ها در حال حاضر به چندین هزار رسیده و امکان استفاده از آنها وجود دارد اینترنت پرسرعت اسپیس ایکس ارائه شده توسط ماهواره های Starlink.

بدون شک این موضوع می تواند نیاز به اینترنت پرسرعت در دنیای امروز و دسترسی به محتوای اینترنتی را ساده کند. البته هنوز استفاده از استارلینک در ایران نامشخص است و مشخص نیست می توانیم از خدمات استارلینک استفاده کنیم یا خیر.

بیشتر بخوانید: پرتاب ماهواره های Starlink جدید به فضا؛ تزریق 45 ماهواره جدید به مدار

اینترنت ماهواره ای استارلینک به گوشی ها آمد

حساب کاربری SpaceX در شبکه اجتماعی X وی پست جدید خود را با استفاده از سرویس اینترنتی Direct to Cell منتشر کرده است تا دستاورد بسیار مهمی را برای این شرکت ثبت کند.

اینترنت ماهواره ای استارلینک به گوشی ها آمد
اینترنت ماهواره ای استارلینک

ایلان ماسک افزود که پیام مورد بحث از طریق تلفن معمولی متصل به ماهواره بدون نیاز به تجهیزات خاص ارسال شده است.

اینترنت ماهواره ای استارلینک به گوشی ها آمد

خدمات مستقیم تلفن همراه سرویس جدید استارلینک که در اکتبر سال جاری معرفی شد، برای انتقال «متن، صدا و داده» است و در ماه های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اسپیس ایکس در معرفی Direct to Cell گفت که این سرویس در سال 2024 امکان ارسال پیام متنی را فراهم می کند و در سال 2025 قابلیت های صوتی و داده ای اضافه خواهد شد.

شرکت فضایی ایلان ماسک در اوایل ژانویه، 6 ماهواره مستقیم به سلول سلولی را به مدار زمین فرستاد و گفت که آزمایش این سرویس را خیلی زود آغاز خواهد کرد.

SpaceX می گوید Direct to Cell اپراتورهای تلفن همراه در سراسر جهان را قادر می سازد تا به کاربران خود “دسترسی جهانی یکپارچه به پیام رسانی، تماس و مرور” را ارائه دهند.

به گفته ایلان ماسک، سرویس جدید Starlink با “تلفن های LTE موجود” سازگار است، بنابراین برای اتصال به اینترنت ماهواره ای به پایانه های زمینی نیاز نیست. علاوه بر این، کاربر برای دسترسی به سرویس پیام رسانی، تماس و اینترنت ماهواره ای نیازی به نصب اپلیکیشن خاصی ندارد.

اینترنت ماهواره ای استارلینک به گوشی ها آمد

پرتاب 24 ماهواره دیگر با موشک فالکون 9

در جریان این عملیات، یک موشک فالکون 9 حامل 24 استارلینک از مرکز فضایی کیپ کاناورال در ایالت فلوریدا، شب گذشته در ساعت 22:06 به وقت گرینویچ (17:06 به وقت محلی) به فضا پرتاب شد. اولین تقویت کننده موشک 8.5 دقیقه پس از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی بر روی فضاپیمای SpaceX در اقیانوس اطلس فرود آمد.

این سیزدهمین پرتاب و فرود تقویت کننده فوق الذکر بود که 8 مورد آن مربوط به ارسال ماهواره های Starlink به مدار زمین بود. از سوی دیگر، تقویت کننده بالایی موشک به مسیر خود به سمت مدار پایین زمین ادامه داد و حدود 65 دقیقه پس از پرتاب ماهواره ها را رها کرد.

این عملیات هجدهمین پرتاب اسپیس ایکس در سال جاری است. این شرکت قصد دارد در هفته ها و ماه های آینده عرضه های بیشتری را انجام دهد. در مجموع، اسپیس ایکس قصد دارد در سال 2024 144 ماموریت به مدار زمین انجام دهد.

این شرکت هفته گذشته یک ماهواره ارتباطی برای اندونزی پرتاب کرد و سیصدمین پرتاب موفقیت آمیز موشک فالکون 9 را رقم زد.

بیشتر بخوانید:

  • ویندوز 11، مشکل جدید ایلان ماسک؛ چرا باید وارد حساب کاربری مایکروسافت شویم؟
  • ایلان ماسک پس از شایعه بسته شدن جی میل: منتظر سرویس XMail باشید
  • آیا میجرنی با استاد هوش مصنوعی ایلان ماسک ارتباط برقرار خواهد کرد؟
  • کارمند اسپیس ایکس به کما رفت. از شرکت ایلان ماسک شکایت شد

نطر شما چی هست؟ آیا پس از ارسال اولین پست در مورد فضای مجازی اینترنت ماهواره ای استارلینک، استفاده از این اینترنت پرسرعت فراگیر می شود؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اولین پست شبکه X با اینترنت ماهواره استارلینک اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با فناوری منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.