اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo در سال ۲۰۲۵ – بازیگرها – وارد بازار می شود

اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo در سال ۲۰۲۵ – بازیگرها – وارد بازار می شود

مقاله اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo در سال 2025 راه اندازی می شود اولین بار در Tecrato – Life with Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo در راه است. این دستگاه در سال 2025 وارد بازار خواهد شد و نشان دهنده تغییر بزرگی در بازار محصولات پوشیدنی هوشمند خواهد بود.

Vivo اخیراً میزبان یک رویداد تصویربرداری در چین بود و در مورد چشم انداز خود برای آینده تصویربرداری تلفن همراه صحبت کرد. این شرکت همچنین در طول این رویداد ورود جدید خود به حوزه محصولات واقعیت ترکیبی (MR) را تایید کرد. در واقع، ویوو به طور رسمی این را اعلام کرده است هدفون ام آر آی قابل حمل در سال 2025 راه اندازی خواهد شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گجت های 2024; خلاق، هوشمند، جدید و کاربردی.
  • بهترین ابزار برای دانش آموزان; راهنمای خرید ابزار کاربردی برای دانش آموزان.
  • بهترین پوشیدنی های سال 2023; جدیدترین و جذاب ترین گجت های کاربردی را معرفی می کنیم.
  • بهترین دستگاه های بازی 2024; ما ابزارهای بازی جذابی را ارائه می دهیم.

اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo

اگر به خاطر داشته باشید، هو بایشان، معاون اجرایی Vivo، در اوایل سال جاری در انجمن آسیایی Boao، علاقه این شرکت را برای ورود به جهان ابراز کرد. تکنولوژی MRI فوق الذکر. بایشان گفت MRI یک فناوری عالی و یک پیشرفت برای گوشی های هوشمند است. و حالا با گذشت تنها چند ماه از این رویداد، Vivo رسما از برنامه های خود در این زمینه صحبت کرده است.

هدست واقعیت ترکیبی Vivo
هدست واقعیت ترکیبی Vivo

فناوری واقعیت توسعه یافته (XR) برای Vivo جدید نیست، زیرا این شرکت اولین عینک هوشمند AR خود را در سال 2019 عرضه کرد. اما این عینک یک دستگاه مستقل نبود و برای کار کردن باید با گوشی‌های هوشمند 5G جفت شود.

اکنون، ما انتظار داریم که دستگاه MRI جدید این شرکت، تجربه ای فراگیر و مستقل، مشابه Vision Pro اپل، به کاربران بدهد. البته Vivo چیزی در این مورد تایید نکرده است.

تعهد Vivo به نوآوری با حفظ موقعیت قوی در بازار قابل تحسین است. بر اساس گزارش Canalys، Vivo در حال حاضر با سهم 19 درصدی از بازار گوشی های هوشمند چین، شماره یک در بازار گوشی های هوشمند چین است. سری رده بالای Vivo X این شرکت نیز شاهد رشد مداوم بوده و جایگاه خود را در بخش پرچمداران و دستگاه های برتر تقویت کرده است.

گفته می شود رقبایی مانند هواوی و اوپو نیز در حال توسعه محصولات مشابه هستند. تکنولوژی واقعیت ترکیبی هستند اما هنوز هیچ خبر رسمی از سوی این برندها منتشر نشده است.

با این حال ویوو به لطف جشنواره تصویربرداری بستر خوبی برای ارائه نوآوری های خود به دنیا داشته است. علاوه بر این، این شرکت تایید کرده است که نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود، سری Vivo X200، به سنسور تصویر Blueprint، الگوریتم Blueprint و تراشه Blueprint Imaging مجهز خواهند شد.

ورود Vivo به دنیای واقعیت ترکیبی (MR) یک گام مهم رو به جلو در بازار دستگاه های پوشیدنی خواهد بود. موفقیت این شرکت در بخش گوشی های هوشمند بدون شک روی رویکرد آن در این دنیای جدید تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید:

  • Vivo Y18i با تراشه Unisac T612 رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • مشخصات Vivo V40 Pro به همراه ترکیب رنگ قبل از عرضه رسمی فاش شد.
  • Vivo X200 Ultra دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی خواهد بود
  • Vivo Y37 و Vivo Y37m به عنوان دو گوشی ارزان قیمت در چین معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • مشخصات Vivo X200 و Vivo X200 Pro قبل از عرضه رسمی فاش شد [+ طراحی]

نظر کاربران Tecrato در مورد اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله اولین هدست واقعیت ترکیبی Vivo در سال 2025 راه اندازی می شود اولین بار در Tecrato – Life with Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.