اپلیکیشن CatsMe با هوش مصنوعی درد گربه را درک می کند و به سالمندان کمک می کند – بازیگرها

اپلیکیشن CatsMe با هوش مصنوعی درد گربه را درک می کند و به سالمندان کمک می کند – بازیگرها

مقاله CatsMe AI App Understands Cats Pain and Helps Seniors برای اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپلیکیشن CatsMe که از هوش مصنوعی برای تشخیص درد در گربه ها استفاده می کند، جایگاه ویژه ای در بین ژاپنی ها پیدا کرده است. این برنامه به ویژه در کشوری مانند ژاپن که با پیری جمعیت و نرخ تولد پایین مواجه است بسیار مفید است.تا سال 2023، ژاپن حدود 16 میلیون سگ و گربه خانگی خواهد داشت که بیشتر از تعداد کودکان زیر 15 سال است. این تعداد زیادی از حیوانات خانگی نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند. به همین دلیل استفاده از این نوع اپلیکیشن ها به خصوص برای افراد مسن که ممکن است توانایی و فرصت مراجعه مکرر به دامپزشک را نداشته باشند ضروری خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های ایکس باکس از نظر هوش مصنوعی
  • بهترین بازی های موبایل از نظر هوش مصنوعی

اپلیکیشن CatsMe چیست و چگونه به سالمندان کمک می کند؟

داستان مایومی کیتاکاتا، زنی 57 ساله که با گربه 14 ساله خود به نام چی زندگی می کند، نمونه ای از این دست است. برای بهبود کیفیت زندگی گربه‌تان و کاهش نیاز به مراجعه استرس‌زا به دامپزشک، کیتاکاتا از برنامه CatsMe استفاده می‌کند. برنامه های کاربردی. این نرم افزار استفاده می کند هوش مصنوعی قادر به تشخیص درد در گربه ها و اطلاع صاحبان آنها است.

پروفسور کازویا ادامورا از دانشگاه نیهون می گوید در حالی که دامپزشکان می توانند درد را در حیوانات تشخیص دهند، صاحبان حیوانات خانگی انجام این کار را دشوارتر می دانند. طبق تحقیقات، بیش از 70 درصد از گربه های مسن از آرتروز یا درد رنج می برند، اما تنها 2 درصد از آنها به بیمارستان مراجعه می کنند. این برنامه به صاحبان کمک می کند تا وضعیت سلامتی گربه های خود را بهتر درک کنند.

برنامه “CatsMe” با شروعمراقبت شناسیاین برنامه توسط محققان دانشگاه نیهون توسعه داده شد و بر روی 6000 تصویر گربه با دقت بیش از 95% آموزش دید. خدمات و امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می دهد.

این ویژگی‌ها شامل «مدیریت چندین گربه»، «ارزیابی همزمان چند عکس با استفاده از هوش مصنوعی» و «آلبوم گربه‌ها» است. یک ویژگی کلیدی جدید در این به‌روزرسانی «عملکرد بینش AI» است که نتایج ارزیابی هوش مصنوعی و گزارش‌های دو هفته گذشته را تجزیه و تحلیل می‌کند و توصیه‌های شخصی ارائه می‌دهد.

این برنامه به صاحبان گربه اجازه می دهد تا با ارائه یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته ای، این خدمات را تجربه کرده و از مزایای آن لذت ببرند. به این ترتیب، “CatsMe!” می تواند به بهبود کیفیت زندگی گربه ها و کاهش بار مراقبت از سالمندان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های کامپیوتری از نظر هوش مصنوعی.
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی

منبع: phonearena

مقاله CatsMe AI App Understands Cats Pain and Helps Seniors برای اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.