اپل از این تراشه ها برای نسل جدید آیپدها و آیفون های خود – Tecrato – استفاده خواهد کرد

اپل از این تراشه ها برای نسل جدید آیپدها و آیفون های خود – Tecrato – استفاده خواهد کرد

مقاله ای که اپل از این تراشه ها برای نسل جدید آیپد و آیفون استفاده خواهد کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

یکی از افشاگران اپل اینسایدر ادعا کرد که اپل در طول نسل جدید آیپد و آیفون که اواخر امسال راه اندازی خواهد شد، از چه تراشه هایی استفاده خواهد کرد.

با عرضه نسل جدید آی‌پدها و مدل‌های آیفون در اواخر امسال، ذهن‌های پرس‌وجو می‌خواهند بدانند اپل قصد دارد از چه تراشه‌هایی برای تامین انرژی این دستگاه‌ها استفاده کند. این توسط یک افشاگر AppleInsider با سابقه برجسته توضیح داده شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اپل آیپد پرو 2024 دارای طراحی باریک و باریک خواهد بود
  • عدم پشتیبانی از Galaxy Ring برای آیفون; پاسخ منفی سامسونگ به اکوسیستم اپل!
  • اپل ممکن است نمایشگر تبلیغاتی 120 هرتزی خود را به آیفون 17 و 17 پلاس بیاورد
  • اپل برای ساخت هر هدست ویژن پرو چقدر هزینه می کند؟

تراشه های نسل جدید آیپد و آیفون اپل

دو دستگاه اول فاش شده در سال 2020 با A14 Bionic مجهز می شوند و به نظر می رسد نسخه های اصلی iPad باشند. با این حال، نسل دهم آی‌پد قبلاً A14 Bionic را در قلب خود دارد. این واحدها می توانند نسل دهم آیپد با اجزای داخلی به روز شده برای بازار باشند.

در مرحله بعد، دو نوع آیپد مینی 2024 شاهد تراشه A15 Bionic استفاده شده در مدل فعلی خواهند بود که به A17 Pro 3 نانومتری ارتقا یافته است که می توانید آن را در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس مشاهده کنید. تا به امروز، این دو گوشی تنها گوشی هایی هستند که از چیپست 3 نانومتری استفاده می کنند.

انتظار می‌رود که آی‌پد ایر امسال با یک مدل 12.9 اینچی اضافه شود، 10.9 و 12.9 اینچ. اگر این ابعاد کمی آشنا به نظر می رسند، باید بگوییم که به نمایشگرهای 11 اینچی و 12.9 اینچی موجود در iPad Pro (2022) نزدیک هستند. اپل امیدوار است که یک سری ارزان‌تر با این دو اندازه صفحه‌نمایش، خریداران را بدون تضعیف فروش آی‌پد پرو جذب کند.

اپل از این تراشه ها برای نسل جدید آیپدها و آیفون های خود – Tecrato – استفاده خواهد کرد
نسل جدید آیپد و آیفون

آی‌پد ایر 2024 از تراشه M2 اپل استفاده می‌کند که مبتنی بر گره پردازشی 5 نانومتری نسل دوم TSMC است. نسخه فعلی iPad Air دارای تراشه M1 است.

در مورد آی‌پد پرو، تبلت پرچم‌دار امسال اپل چیزی جدید دریافت می‌کند که قبلاً روی هیچ پنل OLED آی‌پد دیده نشده بود. و در حالی که ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا مدل بزرگتر دارای صفحه نمایش 12.9 اینچی خواهد بود یا افزایش جزئی به 13 اینچ خواهد داشت، افشاگر به ما می گوید که واحدهای iPad Pro 2024 به تراشه M3 3 نانومتری مجهز خواهند شد.

بریم سراغ آیفون 16. شایعات قبلی در مورد آیفون 16 و آیفون 16 پلاس ادعا می کردند که تراشه A18 Bionic در این سری قرار خواهد گرفت. در حالی که تراشه قدرتمندتر A18 Pro که با گره 3 نانومتری TSMC نیز ساخته شده است، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را تامین می کند. به گفته MacRumors، همان افشاگر به آنها گفت که تمام مدل‌های سری آیفون 18 از یک تراشه استفاده می‌کنند که با گره پردازشی N3E نسل دوم TSMC ساخته شده است.

اما تفاوت در عملکرد وجود خواهد داشت. تراشه A18 مورد استفاده در آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دارای پردازنده یا هسته های عملکرد کمتری نسبت به نسخه کاملاً کاربردی است که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را تامین می کند.

در این ماه باید شاهد رونمایی و عرضه مدل های iPad Air و iPad Pro 2024 باشیم. اگرچه هیچ برنامه ای برای ارائه iPad mini وجود ندارد. در مورد سری آیفون 16 نیز طبق معمول مراسم معرفی آن در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • ایده اصلی اپل برای Dynamic Island با نسخه فعلی متفاوت بود
  • اولین محصول تاشو اپل احتمالا آیفون نخواهد بود
  • مشکل جدید برای اپل؛ شیشه ویژن پرو به طور خودکار می ترکد! [+تصاویر کاربران]
  • هیاهوی زیادی در مورد اپل در همه. کاربران در حال بازگشت Vision Pro هستند!

نظر شما در مورد تراشه های نسل جدید آیپد و آیفون چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

مقاله ای که اپل از این تراشه ها برای نسل جدید آیپد و آیفون استفاده خواهد کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/