اپل اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ برنامه انحصاری برای Vision Pro – Tekrato وجود دارد

اپل اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ برنامه انحصاری برای Vision Pro – Tekrato وجود دارد

پست اپل بیش از 1000 اپلیکیشن انحصاری را برای Vision Pro معرفی کرد اولین بار در TechRadar: Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

معاون ارشد بازاریابی اپل اعلام کرد که تا کنون بیش از 1000 اپلیکیشن انحصاری برای ویژن پرو طراحی شده است.ویژن پرو، هدست واقعیت ترکیبی اپل، به تازگی راه اندازی شده است.

این اطلاعیه اخیر توسط گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی اپل اعلام شد. او همچنین اضافه کرد که بیش از 1.5 میلیون اپلیکیشن سازگار با این هدفون وجود دارد.

بیشتر بخوانید: هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا از iPad پیشی بگیرد

تا به امروز بیش از 1000 برنامه انحصاری برای ویژن پرو طراحی شده است

این برنامه ها در یک فروشگاه برنامه اختصاصی Vision Pro به نام visionOS موجود هستند و از روز اول، ۱۲ روز پیش، بیش از ۶۰۰ اپلیکیشن در دسترس بوده است. برخی از پلتفرم های کلیدی مانند نتفلیکس، یوتیوب و اسپاتیفای اعلام کردند که برنامه اختصاصی توسعه نخواهند داد و کاربران باید از طریق مرورگر سافاری از این خدمات استفاده کنند.

یوتیوب، سرویس ویدیویی متعلق به گوگل، بعداً موضع خود را تغییر داد و فاش کرد که برنامه‌هایی برای ایجاد یک برنامه اختصاصی برای ویژن پرو در برنامه‌های آینده خود دارد. برخی افراد تغییر موقعیت یوتیوب را به موفقیت این هدفون در بازار نسبت می دهند. اما از آنجایی که یک میان افزار این کار را انجام می دهد و کاربران برای دریافت آن 5 دلار می پردازند، این وضعیت ممکن است دائمی نباشد.

بیشتر بخوانید:

  • بررسی Apple Vision Pro; انقلابی در هدست های واقعیت ترکیبی
  • آیفون 14 پرو مکس و 15 پرو مکس اپل پرفروش ترین گوشی های هوشمند در جهان هستند
  • مشخصات Vivo V30 Pro از طریق پست Geekbench فاش شد
  • برنامه رسمی YouTube برای Apple Vision Pro راه اندازی شد

نظر شما در مورد ویژن پرو چیست؟ آیا این هدست واقعیت ترکیبی در آینده جایگزین برخی از فناوری هایی خواهد شد که ما در حال حاضر به صورت روزانه از آنها استفاده می کنیم؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

پست اپل بیش از 1000 اپلیکیشن انحصاری را برای Vision Pro معرفی کرد اولین بار در TechRadar: Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.