اپل ممکن است تجهیزات ویژن پرو را به پروژه آیفون تاشو که در سال ۲۰۲۶ راه اندازی می شود – بازیگرها منتقل کند

اپل ممکن است تجهیزات ویژن پرو را به پروژه آیفون تاشو که در سال ۲۰۲۶ راه اندازی می شود – بازیگرها منتقل کند

پست اپل ممکن است از تیم ویژن پرو بخواهد که آیفون تاشو را برای عرضه در سال 2026 طرح کند، اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل می تواند توسعه یابد پروژه آیفون تاشو از Team Vision Pro استفاده کنید، پس از سال ها کار روی Vision Pro، اپل اکنون به دنبال توسعه گوشی هوشمند تاشو خود است و احتمالاً در سال 2026 شاهد معرفی آیفون تاشو خواهیم بود.

از ابتدای سال 2024، شایعات زیادی در مورد توسعه منتشر شده است. پروژه آیفون تاشو اپل به شما گوش می دهد. آخرین حدس و گمان، که از کره جنوبی می آید، بیشتر از این حمایت می کند و جزئیات بیشتری در مورد برنامه های این غول فناوری ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: احتمال عرضه آیفون یا آیپد تاشو قوی تر شد

اپل به دنبال توسعه پروژه آیفون تاشو است

طبق گزارشات، اپل تصمیم نهایی را برای عرضه اولین آیفون تاشو خود در سپتامبر 2026 گرفته است که احتمالاً همزمان با عرضه سری آیفون 18 خواهد بود. علاوه بر این، اپل به تیم ویژن پرو خود دستور داده است تا بر توسعه پروژه آیفون تاشو تمرکز کنند. و این شرکت انتظار دارد حدود 50 میلیون دستگاه از این گوشی تاشو را در سراسر جهان بفروشد.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، یک آیفون تاشو از نسل هشتم سامسونگ گلکسی زد فولد و زد فلیپ (که انتظار می‌رود رقبای اصلی آن باشند) خواهد آمد. سری گلکسی Z معمولا در اواخر تابستان عرضه می شود. به عنوان مثال، ما انتظار داریم که Galaxy Z Fold 6 در آگوست 2013، احتمالاً در رویداد بعدی Unpacked سامسونگ، عرضه شود.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که اپل قصد دارد 50 میلیون آیفون تاشو بفروشد که در مقایسه با روند اخیر صنعت، یک جهش قابل توجه است. در حالی که بازار گوشی های هوشمند تاشو در حال رشد بوده است، مجموع محموله های همه گوشی های تاشو از برندهای مختلف به میزان قابل توجهی کمتر است. به عنوان مثال، سامسونگ، رهبر بازار، در مجموع حدود 10 میلیون دستگاه از جدیدترین گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را به فروش رسانده است.

علاوه بر این، ظاهراً آیفون تاشو توسط همان تیم مسئول Vision Pro توسعه خواهد یافت. یک منبع آشنا با عملیات داخلی اپل به The Source گفت:

من می دانم که تعداد قابل توجهی از کارکنان اصلی Vision Pro به تیم توسعه آیفون تاشو منتقل شده اند تا این تلفن تاشو را توسعه دهند. اگر اوضاع تغییر نکند، گوشی تاشو اپل در سپتامبر 2026 وارد بازار خواهد شد.

پس از سال‌ها توسعه، اپل اخیرا از هدفون ویژن پرو خود رونمایی کرد که نشان می‌دهد این شرکت اکنون می‌تواند بر روی یک آیفون تاشو تمرکز کند. با این حال، مهم است که با این اطلاعات با احتیاط رفتار کنید، زیرا شایعات از این نوع معمولاً کاملاً درست نیستند.

به عنوان مثال، افشای اطلاعات قبلی مصادف با احتمال مشاهده اولین آیفون تاشو در سال 2026 است. با این حال، گزارش های متناقض ادعا می کنند که راه اندازی احتمالاً به تعویق خواهد افتاد زیرا ظاهراً اپل کار بر روی آیفون تاشو را متوقف کرده است. علاوه بر این، شایعاتی در مورد یک آیپد مینی تاشو وجود دارد که در سال 2027 به مناسبت بیستمین سالگرد آیفون معرفی خواهد شد.

همانطور که اغلب در مورد درز و شایعات اتفاق می افتد، جزئیات می توانند متناقض باشند. به خصوص با توجه به این که این رویدادها هنوز سال ها باقی مانده است و شرایط می تواند تغییر کند. با این حال، برای به روز رسانی های بیشتر با بازیگرها همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • در صنعت محصولات تاشو چه می گذرد؟ از خداحافظی اوپو و ویوو تا محصولات سه لایه سامسونگ و هواوی
  • گوشی تاشو Libero Flip از برند ZTE رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل شکست خوردند
  • رندرهایی از گوشی تاشو Huawei Pocket S2 منتشر شده است [+ رنگ بندی و مشخصات احتمالی]

چقدر منتظر آیفون تاشو هستید و از این پرچمدار آینده اپل چه انتظاری دارید؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

پست اپل ممکن است از تیم ویژن پرو بخواهد که آیفون تاشو را برای عرضه در سال 2026 طراحی کند، اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/