اپل ممکن است فناوری شارژ MagSafe را برای نسل بعدی iPad Pro – Tecrato معرفی کند

اپل ممکن است فناوری شارژ MagSafe را برای نسل بعدی iPad Pro – Tecrato معرفی کند

مقاله ای که اپل می تواند فناوری شارژ MagSafe را به نسل بعدی آیپد پرو معرفی کند، اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل در حال تثبیت اکوسیستم خود در بخش های مختلف و در جدیدترین اقدامی است که در نظر گرفته است فناوری شارژ MagSafe به iPad های جدید شما

بر اساس گزارش‌های متعدد از گذشته، آی‌پدهای سال آینده به‌روزرسانی بزرگی دریافت خواهند کرد. انتظار می رود اپل مدل های جدیدی را در اوایل سال 2024 عرضه کند. اکنون گزارش جدیدی فناوری شارژ نسل بعدی آیپد پرو را نشان می دهد. این اطلاعات از منبعی آشنا با شرکت های تولید کننده محصولات MagSafe برای اپل آمده است. ظاهرا تبلت های پرچمدار این شرکت اکنون از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تراشه Snapdragon X Elite کوالکام 21 درصد سریعتر از M3 اپل است.
  • آیفون 17 پرو احتمالا به تراشه وای فای 7 اپل مجهز می شود
  • با وجود محدودیت ارتقای حافظه لپ تاپ اپل، کاربر توانسته آن را تا هشت برابر افزایش دهد

فناوری شارژ MagSafe به iPad ها می آید

در چند سال گذشته، اپل برای جهانی کردن ویژگی‌ها در سراسر سبد محصولات خود تلاش کرده است. اینها شامل پردازنده‌های سیلیکونی اختصاصی آن در Mac و iPad، شارژ MagSafe و پورت‌های USB-C در همه دستگاه‌ها در همه دسته‌ها می‌شود. طبق گزارش قبلی، غول فناوری کوپرتینویی همچنین قصد دارد تا سال 2027 به نمایشگرهای OLED در iPad و MacBooks روی بیاورد.

سیب می تواند شارژر بی سیم MagSafe برای معرفی در iPad Pro در سال آینده. تبلت های فعلی بدنه فلزی دارند که با شارژرهای بی سیم سازگار نیستند. یک پنل پشتی شیشه ای یا پلاستیکی برای پشتیبانی از این فناوری شارژ مورد نیاز است. پیش از این، مارک گورمن، خبرنگار محترم بلومبرگ، فاش کرده بود که غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد یک پنل پشتی شیشه ای برای آیپد پرو 2022 اما اجرا نشد

اپل ممکن است فناوری شارژ MagSafe را برای نسل بعدی iPad Pro – Tecrato معرفی کند

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که اپل کل خط تولید آی‌پد خود را به‌روزرسانی خواهد کرد و مدل‌های پرو در سال آینده به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت خواهند کرد. گفته می شود آیپد پرو 2024 دارای نمایشگر OLED، چیپست های M3 و طراحی کاملاً جدید است. لازم به ذکر است که اپل چندین سال است که طراحی تبلت های پرچمدار خود را به روز نکرده است. باید دید این شرکت چه طراحی جدیدی را برای نسل بعدی آیپد پرو خود اتخاذ خواهد کرد.

پنل پشتی شیشه ای به آیپد پرو اجازه می دهد تا با لوازم جانبی بی سیم نیز کار کند شارژر MagSafe سازگار باشد. این همچنین نیاز به شارژرهای متعدد را برای دارندگان دستگاه های اپل بی نیاز می کند و به کاربران امکان می دهد بیش از آن شارژ کنند پد شارژ MagSafe از موجود استفاده کنید به علاوه، MagSafe را شارژ کنید آیپد پرو در سال آینده، آنچه در مورد آن خواهید شنید، ممکن است بیشتر شبیه راه حل شارژ سیمی اپل برای مک ها باشد تا فناوری شارژ مغناطیسی آیفون.

بیشتر بخوانید:

  • یک ایرانی فروش اپل واچ را متوقف کرد، اما ماجرا چیست؟
  • نسل سوم اپل واچ اولترا در سال 2026 وارد بازار خواهد شد
  • اپل برای فریب کاربران Family Sharing باید ۲۵ میلیون دلار جریمه بپردازد

نظر شما در مورد استفاده از فناوری شارژ MagSafe در آیپدهای بعدی اپل چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: گجت ها

مقاله ای که اپل می تواند فناوری شارژ MagSafe را به نسل بعدی آیپد پرو معرفی کند، اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.