اپل واچ دیابت زنان اوکلاهاما را تشخیص داد – TechRadar

اپل واچ دیابت زنان اوکلاهاما را تشخیص داد – TechRadar

مقاله Apple Watch تشخیص دیابت زنان اوکلاهما را برای اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) مجهز به سنسور ضربان قلب و قابلیت تشخیص Afib و به کمک این دستگاه، دیابت یک زن اوکلاهما را بشناسید

ویژگی های سلامتی اپل واچ در موارد متعددی منجر به کشفیات نجات بخش شده است. پیش از روز جهانی دیابت در 14 نوامبر، جودیت لوبکه از اوکلاهاما اعلام کرد که دو سال پیش ساعت هوشمند او را دیابت تشخیص داد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ممنوعیت فروش اپل واچ در ایالات متحده؛ پای ایرانی در میان است!
  • بررسی اپل واچ اولترا 2; معرفی ویژگی ها و قابلیت های بهترین ساعت هوشمند دنیا
  • ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ جدید به 64 گیگابایت افزایش یافته است

تشخیص دیابت زنان با استفاده از ساعت اپل

جودیت لوبکه در ابتدا متوجه شد که ضربان قلب او بالا است ساعت اپل ثابت شده بود که این موضوع با استرس و اندوه ناشی از مرگ همسرش مرتبط است، اما همکارانش از او می خواستند به بیمارستان برود و آزمایش بدهد. در همان زمان، پزشکان برای اولین بار تشخیص دادند که او دیابت دارد. حتی قند خونش خیلی بالا بود اما نمی دانست. لوبک در این باره گفت:

یک روز جمعه صبح، اعلانی را روی ساعتم دیدم که می گفت در وضعیت A-FIB هستم. آن روز صبح با رئیسم صحبت کردم و به او گفتم که امروز جلسه ای دارم و شاید بعد از آن به دکتر بروم. حتی ممکن است نروم. اما او گفت بهتر است الان برویم دکتر.”

اپل واچ زن اوکلاهاما را مبتلا به دیابت تشخیص داد

همان روز او به بیمارستان می رود و متوجه می شود که دیابت و قند خون بالا دارد. لوبکه گفت: “اگر تا آخر هفته صبر می کردم، احتمالاً زنده نمی ماندم، و اگر آن اعلان را روی ساعتم ندیده بودم، مطمئناً به دکتر عجله نمی کردم.”

دخترش شانون باورز نیز ابراز خوشحالی کرد و گفت: «نمی‌دانم بدون مادرم چه می‌کردم… اگر ساعت و اصرار همکاران و رئیسش نبود، او این کار را نمی کرد.” من الان اینجا نخواهم بود.”

این داستان نشان می دهد که چگونه مشتریان واقعی در سراسر جهان از اپل واچ استفاده می کنند و مزایایی را کشف می کنند که هرگز تصورش را هم نمی کردند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی; راهنمای خرید ساعت هوشمند و دستبند هوشمند شیائومی
  • گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 را معرفی کرد [+قیمت و مشخصات فنی]
  • Honor Watch 4 Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

نظر شما در مورد کاربران Tikrato چیست؟ تشخیص دیابت زنان با استفاده از ساعت اپل چیست؟ به نظر شما ساعت های هوشمند تا چه اندازه می توانند به کاربران خود در زمینه سلامت و تشخیص بیماری کمک کنند؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: 9to5mac

مقاله Apple Watch تشخیص دیابت زنان اوکلاهما را برای اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.