اپل و متا از پذیرش معاهده هوش مصنوعی اتحادیه اروپا – Tecrato خودداری می کنند

اپل و متا از پذیرش معاهده هوش مصنوعی اتحادیه اروپا – Tecrato خودداری می کنند

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

در حالی که شرکت های بزرگی مانند OpenAI، آمازون، گوگل، مایکروسافت و سامسونگ توافقنامه هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را پذیرفته اند، اپل و متا از پذیرش و امضای این قرارداد خودداری کرده اند.

اطلاع رسانی کند سیاسیاتحادیه اروپا قصد دارد از این توافق برای تسریع در رعایت قوانین سختگیرانه توسط شرکت ها استفاده کند هوش مصنوعی که در آینده اجرایی خواهد شد. شرکت هایی که این پیمان را امضا کرده اند از مزایای مختلفی مانند اصول حاکمیت داده ها، پاسخگویی و آموزش بهتر نیروی کار برخوردار خواهند شد.

عدم پذیرش توافقنامه هوش مصنوعی اتحادیه اروپا برای شرکت های بزرگ زیان آور خواهد بود

تاکنون بیش از 100 شرکت پیمان هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را پذیرفته اند. اما اپل و متا همچنان از پذیرش آن خودداری می کنند. اپل اعلام کرده است که در تماس مستقیم با مقامات اروپایی است، اما هنوز این نتیجه گیری را نپذیرفته است. آنا کوپریان، سخنگوی متا نیز بررسی پیوستن به این پیمان را برای مراحل بعدی به تعویق انداخته است.

این تصمیم در چارچوب نظارت جهانی بر رفتار شرکت‌های بزرگ فناوری در حوزه حفظ حریم خصوصی داده‌ها و تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر الگوریتم اتخاذ شده است و این موضوع ممکن است بر عدم پذیرش معاهده اتحادیه اروپا از سوی برخی شرکت‌ها تأثیر داشته باشد.

با این حال، شرکت نکردن در این برنامه داوطلبانه به این معنی است که اپل و متا احتمالا در معرفی محصولات جدید هوش مصنوعی خود به بازارهای اروپایی با چالش ها و محدودیت های بیشتری مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

  • من متادومین Thread.com را برای شبکه اجتماعی Threads خریدم
  • چالش های جدید امنیت دیجیتال: غلبه بر کپچای گوگل با هوش مصنوعی
  • مدیرعامل ایرانی الاصل ماسیمو استعفا داد; آیا بر فروش اپل واچ تأثیر خواهد گذاشت؟
  • جریمه 101.5 میلیون دلاری برای متا؛ نقض حفاظت از داده ها بار دیگر متا را تحت تأثیر قرار داده است

مقاله ای که اپل و متا از پذیرش معاهده هوش مصنوعی اتحادیه اروپا امتناع کردند اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/