اپل یک عنصر دیگر را از جعبه آیفون ۱۶ حذف کرده است – Tecrato

اپل یک عنصر دیگر را از جعبه آیفون ۱۶ حذف کرده است – Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

این بار اپل استیکرهای جعبه آیفون 16 را حذف کرد اما آیا به یاد دارید که اپل چه عناصری را روی جعبه آیفون نسل اول قرار داده است؟ در آن زمان علاوه بر خود گوشی، این جعبه یک هندزفری استریو نیز داشت که با آن می‌توان صدای تماس، موسیقی و ویدیو را کنترل کرد.

به همراه گوشی، یک کابل تبدیل 30 پین به USB-A، یک شارژر و حتی یک داک شارژ ساده در اختیار کاربر قرار داده شد. چند برچسب و دستمال پاک کننده هم داخل جعبه بود. اما اکنون تقریباً هیچ چیز با تلفن همراه نیست.

قبل از معرفی آیفون 12 در سال 2020، تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو، پیش بینی کرد که این شرکت هندزفری و شارژر را از جعبه خارج خواهد کرد. به این ترتیب کاربران مجبور به خرید جداگانه این لوازم جانبی شدند. گفته می شود که این امر باعث صرفه جویی حدود 6.5 میلیارد دلاری اپل شده است. حالا اپل دوباره این کار را انجام داده است. با این حال، به غیر از گوشی، چیزی در جعبه باقی نمانده بود.

پیش بینی حذف استیکر جعبه آیفون سری 16

زمانی که اپل مدل های جدید آیپد پرو را با پردازنده M4 و آیپد ایر با پردازنده M2 را در اوایل سال جاری عرضه کرد، برچسب های معروف اپل که به طور معمول روی جعبه دستگاه ها وجود داشت، دیگر روی جعبه ها نبود. این باعث شده است که برخی پیش بینی کنند که اپل استیکرها را از جعبه آیفون نیز حذف خواهد کرد.

و حالا به گزارش phonearena و به نقل از 9to5Mac، پیامی از طرف اپل برای کارکنان اپل استور ارسال شد و مشخص شد استیکرها به شارژر و هندزفری چسبانده شده و از جعبه آیفون خارج شده اند. البته اگر کاربری بخواهد از استیکرها استفاده کند، می تواند آن را از اپل درخواست کند. اما به نظر می رسد که اکثر کاربران آیفون 16 از سفارش دادن استیکر اجتناب خواهند کرد.

پیش بینی حذف استیکر جعبه آیفون سری 16

چند ماه پیش، جان گروبر نظرسنجی را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و نظر مردم را در مورد حذف برچسب ها جویا شد. 62.5 درصد با تصمیم اپل موافق بودند و معتقد بودند که بهتر است اپل در تولید این استیکرها از هدر رفتن منابع خودداری کند. در همین حال، 37.5 درصد با حذف استیکرها مخالف بودند.

فکر نمی‌کنم وقتی برای آیفون 800 تا 1200 دلار می‌پردازید، برچسب‌های ارزان قیمت چندان اهمیتی ندارند. بهتر است کمپینی برای بازگشت شارژر به جعبه ها راه اندازی کنید. نظر شما چیست؟ چه مواردی را ترجیح می دهید به باجه تلفن برگردید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • ارزش خرید آیفون 17 بیشتر از آیفون 16 خواهد بود. 10 دلیل برای اثبات این گفته
  • سقوط سهام اپل پس از معرفی آیفون 16; انتظارات برآورده نشد

مقاله ای که اپل یک مورد دیگر را از جعبه آیفون 16 حذف کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.