اکنون می توانید از ChatGPT بدون حساب کاربری – Tekrato استفاده کنید

اکنون می توانید از ChatGPT بدون حساب کاربری – Tekrato استفاده کنید

مقاله شما اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

امروز هوش مصنوعی را باز کنید این کشور گام بعدی در استراتژی خود را برای گسترش دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی اعلام کرده است. اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید.
به نظر می رسد این شرکت گام محکمی برای گسترش دامنه دسترسی کاربران و تشویق آنها به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برداشته است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی تقلید صدای OpenAI معرفی شد. درباره موتور گفتار بیشتر بدانید

بیش از 100 میلیون نفر در 185 کشور در هفته از آن زمان ChatGPT اکنون این شرکت امیدوار است با ساده نگه داشتن کارها و حذف نیاز به حساب های کاربری، افراد بیشتری را متقاعد کند که چت بات خود را امتحان کنند.

توانایی استفاده از ChatGPT بدون نیاز به حساب کاربری به تدریج در حال گسترش است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

فراموش نکنید که به طور پیش فرض، OpenAI از آنچه به ChatGPT می گویید برای بهبود مدل های خود استفاده می کند. اگر نمی خواهید این شرکت به تعاملات شما با چت بات دسترسی داشته باشد، می توانید به راحتی آن را از طریق تنظیمات خود غیرفعال کنید.

اگر تصمیم به ایجاد حساب دارید، بدانید که می‌توانید سابقه چت خود را ذخیره و مرور کنید، چت‌ها را به اشتراک بگذارید و از ویژگی‌های اضافی مانند مکالمات صوتی و دستورالعمل‌های شخصی‌سازی شده استفاده کنید.

OpenAI می‌گوید که «محافظت از محتوای اضافی» مانند مسدود کردن درخواست‌ها «در طیف گسترده‌تری از دسته‌ها» را بدون نام بردن از چیز خاصی نیز معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل

لطفا نظرات خود را با دو برابر به اشتراک بگذارید

منبع: gsmarena

مقاله شما اکنون می توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.