ایجاد هوش مصنوعی به Pint – Tecrato اضافه شد

ایجاد هوش مصنوعی به Pint – Tecrato اضافه شد

مقاله Cocreator Artificial Intelligence Added to Pint اولین بار در وب سایت Cocreator – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مایکروسافت همکار هوش مصنوعی به Pint در ویندوز 11 اضافه شده است. این ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر DALL-E 3 است و می تواند تصاویر را به سرعت تولید کند.

مایکروسافت از نیمی از هوش مصنوعی در ویندوز 11 فاش شد. این ابزار قبلاً برای Windows Insiders در دسترس بود و اکنون برای همه کاربران در دسترس است.

از این پس همه کاربران ویندوز 11 می توانند دکمه همساز دسترسی در Microsoft Paint با هوش مصنوعی Cocreator، می توانید توضیحات متن را به تصویر تبدیل کنید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • چت ربات هوش مصنوعی آمازون با نام Q معرفی شد
  • 18 کشور جهان توافق نامه بین المللی برای تضمین هوش مصنوعی را امضا کردند
  • یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است
  • هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo مجهز خواهد شد

هوش مصنوعی ایجاد مشترک به Pint اضافه شد

هوش مصنوعی Cocreator در سمت راست برنامه Pint قابل مشاهده است. با انتخاب دکمه آن، کادری باز می شود که می توانید متن توضیحات را بنویسید و تصویر مورد نظر را ایجاد کنید. علاوه بر این امکان انتخاب سبک تصویر مورد نظر شما وجود دارد.

هوش مصنوعی ایجاد مشترک به Pint اضافه شد

اگرچه ابزار مذکور اخیراً به مایکروسافت پینت اضافه شده است، اما امکان تبدیل متن به تصویر DALL-E 3 از قبل برای خدمات این شرکت وجود داشت.

در ابتدا چت بات بینگ توانایی تولید تصاویر را داشت، اما اکنون دستیار هوش مصنوعی ویندوز Copilot توانایی تولید تصاویر از متن را دارد. Copilot هوش مصنوعی قدرتمند مایکروسافت است که به بسیاری از سرویس ها اضافه شده است.

Paint AI برنامه های بیشتری را در دسترس کاربران قرار می دهد و همچنین رویکردهای اضافی را برای کاربران ویندوز فراهم می کند تا تصاویر مورد نظر را با کمک هوش مصنوعی تولید کنند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف

نظر کاربران Tecrato در مورد هوش مصنوعی Cocreator چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله Cocreator AI Added to Pint اولین بار در وب سایت Cocreator نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/