ایرانیان خارج از کشور برای دسترسی به سامانه ثنا – بازیگرها قوه قضائیه پیام رسان داخلی نصب کنند

به سامانه ثنا قوه قضاییه امکان‌پذیر شد

مقاله «ایرانیان خارج از کشور برای دسترسی به سیستم قضایی باید پیام رسان داخلی نصب کنند» اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دسترسی به سیستم قضایی از طریق پیام رسان های داخلی در مراسمی ویژه رونمایی شد. دو پلتفرم ایرانی گپ و آی گپ برای این خدمات انتخاب شده اند.

امروز در مراسمی ویژه با حضور معاون وزیر ارتباطات، دسترسی به سامانه ثنا قوه قضاییه از طریق دو پیام رسان GAP و IGAP امکان پذیر شد. با این کار اولین گام در توسعه خدمات الکترونیکی پیک‌های ایرانی برداشته شد. این کار علاوه بر تسهیل در عملیات قضایی برای ایرانیان خارج از کشور، تعداد کاربران پیام رسان های ایرانی را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این، این خدمات مهم می تواند پیام رسان های داخلی را به خدماتی تبدیل کند که آنها را از نمونه های خارجی متمایز کند.

بیشتر بخوانید: سروش مدیر عامل پیام رسان بازداشت شد [آپدیت خبر: با قرار وثیقه آزاد شد]

دسترسی به سامانه ثنا قوه قضائیه امکان پذیر شد

محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه رسمی خود در یکی از پیام رسان های داخلی به امکان دسترسی ایرانیان خارج از کشور به سامانه قضایی ثنا از طریق پیام رسان آی گپ و گپ اشاره کرده است.

دسترسی به سامانه ثنا قوه قضائیه امکان پذیر شد

خوانساری با اشاره به ظرفیت پیام رسان های داخلی گفت:

پیام رسان های داخلی باید از مرحله پیام رسانی به سمت توسعه خدمات الکترونیکی حرکت کنند. خدمات یکی از مزیت های رقابتی آن نسبت به نمونه های مشابه خارجی است.

سازمان فناوری اطلاعات که زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، در واقع متولی توسعه پنجره خدمات دولت و دولت الکترونیک است. این سازمان از توسعه یکپارچه سازی خدمات الکترونیکی در بسترهای ایرانی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید:

  • وزیر ارتباطات از ضربدر 8 پیام رسان ملی خبر داد
  • تخلف پیام رسان داخلی به دلیل گرانی استفاده از اینترنت در حال پیگیری است
  • دو سیستم قضایی معرفی شد.

نظر شما در مورد انجام این خدمت مهم برای ایرانیان خارج از کشور چیست؟ آیا استفاده از چنین خدماتی برای پیک های ایرانی مناسب است؟

مقاله «ایرانیان خارج از کشور برای دسترسی به سیستم قضایی باید پیام رسان داخلی نصب کنند» اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.