ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال ۱۴۰۳; خداحافظی S7 Plus – Tekrato

ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال ۱۴۰۳; خداحافظی S7 Plus – Tekrato

ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا پایان سال 1403. این خبر خوبی برای دوستداران کراس اوورهای بزرگترین خودروساز ایران است. اما خبر بد این است که تولید هایما اس 7 پلاس متوقف شده است.

عرضه هایما S7 پرو توسط ایران خودرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته در اواخر سال 1403 نوید یک تحول بزرگ در بازار SUV های مونتاژ شده ایران را می دهد. این نسخه بهبود یافته باعث افزایش قدرت موتور و کاهش مصرف سوخت می شود. جایگزین مدل S7 Plus و تجربه رانندگی متفاوتی را برای مشتریان فراهم می کند.

راهنمای خرید بازیگرها

پیش بینی می شود با تولید بیش از 5 هزار دستگاه از این خودرو در خودرو خراسان ایران، تقاضا رشد چشمگیری داشته باشد. تغییرات قابل توجه در پیشرانه و بهبود تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو را به گزینه ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است. ایران خودرو با این محصول جدید قصد دارد سهم بیشتری از بازار SUV ها را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است ۱ ماه پیش مدیران ایران خودرو خبر تولید هایما اس 7 پرو خودرویی را هدیه داده بود که نسل جدید مجموعه های ایران خودرو است و آینده روشنی را برای محصولات این شرکت بزرگ نوید می دهد. همچنین ایران خودرو پیش از این نیز نشان داده است که با استفاده از فناوری های مختلف قصد دارد روند رو به رشدی داشته باشد. این خبر با تولید. اولین خودروی کراس اوور ملی ایران با برچسب مثبت

ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال 1403

گروه صنعتی ایران خودرو به زودی نسخه جدیدی از شاسی بلند هایما S7 پرو را با موتور و گیربکس بهبودیافته عرضه خواهد کرد. این خودرو که جایگزین هایما S7 پلاس خواهد شد، با کاهش مصرف سوخت و افزایش قدرت موتور، تجربه بهینه تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

ایران خودرو قصد دارد تا قبل از پایان سال بیش از 5000 دستگاه از این خودرو را تولید کند و در صورت افزایش تقاضا، این رقم افزایش خواهد یافت. هایما اس 7 پرو این خودرو با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ جدید و فناوری تزریق مستقیم سوخت (GDI) عرضه می شود که باعث افزایش 25 درصدی گشتاور و کاهش مصرف سوخت می شود.

ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال 1403ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال 1403

ویژگی های کلیدی هایما اس 7 پرو چیست؟

یکی از ویژگی های کلیدی این خودرو کالیبراسیون جدید موتور و گیربکس برای افزایش دوام در شرایط مختلف آب و هوایی ایران و استفاده از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (6AT) است. این خودرو با ارائه گارانتی 5 ساله یا 100000 کیلومتری روی پیشرانه، اعتماد زیادی به عملکرد خود دارد.

آپشن های جدید هایما اس 7 پرو چیست؟

علاوه بر این، ویژگی های جدیدی مانند راهنمای تعویض دنده (GSI)، صندلی برقی سرنشین جلو و ترمز دستی برقی برای بهبود راحتی و ایمنی محصول در نظر گرفته شده است. به ویژه سیستم ترمز این خودرو نیز تقویت شده است تا ایمنی بیشتری متناسب با گشتاور و شتاب بالای آن تامین شود.

ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال 1403ایران خودرو هایما S7 پرو با موتور جدید و گیربکس بهبود یافته تا اواخر سال 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما عموم عزیز رسانه های تکنولوژیکی تکراری توقف تولید هایما اس 7 پلاس و تولید و عرضه هایما اس 7 پرو چطور؟ منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.