ایسوس لپ تاپ Zenbook DUO خود را با دو صفحه نمایش و پردازنده جدید اینتل – بازیگرها معرفی کرد

ایسوس لپ تاپ Zenbook DUO خود را با دو صفحه نمایش و پردازنده جدید اینتل – بازیگرها معرفی کرد

مقاله ایسوس که لپ تاپ Zenbook DUO خود را با دو صفحه نمایش و پردازنده جدید اینتل معرفی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شرکت ایسوس لپ تاپ Zenbook DUO او لپ تاپ جدید خود را رونمایی کرد This new new laptop دو صفحه نمایش دارد و از پردازنده قدرتمند Intel Core Ultra 9 استفاده می کند.

Asus مسلما فعال ترین شرکت در به روز رسانی و نوآوری در فضای لپ تاپ دو صفحه نمایش بوده است. سری ROG Zephyrus Duo آن برای گیمرها و سری ZenBook Duo برای حرفه ای های خلاق گزینه های محبوبی هستند که مشخصات قدرتمند و صفحه نمایش ثانویه منحصر به فرد را ارائه می دهند. ایسوس اولین Zenbook Pro Duo خود را در سال 2019 راه اندازی کرد و مسلماً آنها را به یکی از پیشگامان اولیه در این بازار تبدیل کرد.

اکنون این شرکت آخرین نوآوری خود، مدل لپ‌تاپ دو صفحه‌نمایش Zenbook DUO 2024 را در نمایشگاه CES 2024 ارائه کرده است. این مدل جدید دارای دو صفحه نمایش 14 اینچی است که نسبت به مدل‌های قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است. طراحی این لپ تاپ از سرفیس نئو مایکروسافت الهام گرفته شده است و با قیمت اولیه 1699 پوند، همه کاره بودن را ارائه می دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های اپل 2024; راهنمای خرید مک بوک در بازار ایران
  • لپ تاپ هیبریدی Lenovo ThinkBook Plus Gen 5 معرفی شد. ترکیب اندروید و ویندوز در یک دستگاه
  • لپ تاپ ایسر Aspire Vero 16 با دکمه کمک خلبان معرفی شد
  • لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15 معرفی شدند

مشخصات لپ تاپ ایسوس Zenbook DUO

Zenbook DUO دارای مشخصات قابل توجهی است، از جمله صفحه نمایش 60 هرتزی OLED با وضوح پیش فرض 1920 در 1200 و نسخه اختیاری با وضوح بالاتر 2880 x 1800 و نرخ تجدید 120 هرتز. علاوه بر این، نمایشگرها نوید روشنایی عالی 500 نیت را می دهند. .

از نظر کارایی، این لپ تاپ به پردازنده Intel Core Ultra 9 185H، 32 گیگابایت رم LPDDR5X و ظرفیت ذخیره سازی 2 ترابایت مجهز شده است. علاوه بر این، بلندگوهای هارمن کاردون سفارشی و باتری 75 وات ساعتی دارد که می تواند تا 10.5 ساعت پخش ویدئو در حالت دو صفحه نمایش ارائه دهد.

ASUS ZenBook Duo 2024 3

این لپ تاپ گزینه های اتصال گسترده ای از جمله 2 پورت Thunderbolt 4، 1 پورت USB-A 3.2، 1 پورت HDMI 2.1 و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. طراحی آن همه کاره است و با حالت های مختلف مانند صفحه نمایش دوگانه، لپ تاپ، دسکتاپ و ارائه سازگار است و نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند. علاوه بر این، این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید ErgoSense و پد لمسی است که عملکرد را به‌ویژه در حالت دسکتاپ بهبود می‌بخشد.

ASUS ZenBook Duo 2024

برای کارهای خلاقانه و حرفه ای، Zenbook DUO از یک خودکار با 4096 سطح فشار پشتیبانی می کند که برای طراحی و دست خط ایده آل است. این لپ تاپ اینتل Evo با عملکرد آماده هوش مصنوعی، زمان بارگذاری سریع و عملکرد استثنایی را تضمین می کند.

Zenbook DUO همچنین با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده است، با شاسی ساخته شده از 90٪ آلیاژ آلومینیوم بازیافتی منیزیم و بسته بندی تایید شده FSC™ Mix. علاوه بر این، این لپ‌تاپ جدید ایسوس با استانداردهای دوام درجه نظامی ایالات متحده مطابقت دارد و دوام و سازگاری با محیط زیست را تضمین می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن

Zenbook Duo (2024) با قیمت 1499 دلار در ایالات متحده، 1699 پوند در انگلستان و 2099 یورو در اروپا به عنوان قیمت اولیه عرضه می شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024 [دی 1402]
  • لپ تاپ گیمینگ MSI Titan 18 HX رونمایی شد [+ مشخصات فنی]
  • لپ تاپ ال جی گرام در چهار سایز مختلف و با پردازنده Core Ultra اینتل ارائه شد
  • نسل بعدی لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد

نظر شما در مورد لپ تاپ ASUS Zenbook DUO چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مقاله ایسوس که لپ تاپ Zenbook DUO خود را با دو صفحه نمایش و پردازنده جدید اینتل معرفی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.