ایفای نقش دختر «جانی دپ» در سریال جدید!

ایفای نقش دختر «جانی دپ» در سریال جدید!

شبکه HBO تاریخ پخش سریال جدید خود «بت» با بازی خوانندگان مشهور را اعلام کرده و ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی نیز از این سریال منتشر کرده است.

به بازیگرها – دختر 23 ساله جانی دپ، لیلی رز دپ، قرار است در سریال جدید HBO، Idol، نقش یک ستاره جوان مشتاق پاپ را بازی کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، پیش نمایش جدید و متفاوت از سری جدید HBO منتشر شد.

این سریال قرار است ماه آینده در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود. این سریال توسط سم لوینسون کارگردانی شده است.

او همچنین کارگردانی سریال موفق «خوشحالی» را بر عهده داشته است. لیلی رز دپ، آبل تسفی معروف به نام هنری «The Weeknd» و رضا فهیم به ایفای نقش می پردازند.

لیلی رز دپ در نقش جوسلین، زن جوانی با رویاهای شهرت و قدرت، که شروع به کار با شخصیت تسفی، یک رهبر فرقه رادیکال به نام تدروس، می کند.

نمایش سریال «بت» در جشنواره کن!

این پیش نمایش در حالی منتشر شده است که سریال با گزارش های فراوان از مشکلات تولید و تغییر کارگردان سر و صدای زیادی به پا کرده است.

مجله رولینگ استون حتی گزارش داد که تولید این سریال به دلیل مشکلات فراوان به طور ناگهانی متوقف شده است. با وجود این، شبکه HBO و لیلی رز دپ هرگونه مشکلی برای فیلمبرداری این سریال را تکذیب کرده اند.

از دیگر بازیگران مشهور این سریال پر ستاره می توان به تروی سیوان، دن لوی و الی راث اشاره کرد.

در حالی که این اولین بار نیست که یک مجموعه تلویزیونی در جشنواره فیلم کن به نمایش در می آید، چنین انتخابی را می توان تاییدی بر شایستگی هنری این مجموعه دانست. این امر به ویژه برای The Idol پس از گزارش های منفی از مشکلات سر صحنه بسیار مهم است.

این سریال یکشنبه 13 خرداد ساعت 21 پخش می شود.

نوشته دختر «جانی دپ» در سری جدید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.