ایلان ماسک: نسل بعدی تسلا رودستر در حال پرواز است! – بارها و بارها

ایلان ماسک: نسل بعدی تسلا رودستر در حال پرواز است!  – بارها و بارها

مقاله ایلان ماسک: نسل جدید خودروی تسلا رودستر پرواز می کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ایلان ماسک در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی X ادعای عجیبی کرده است نسل جدید تسلا رودستر قادر به پرواز خواهد بود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیراً پستی را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر کرده است که در آن اعلام کرده است که تسلا رودستر جدید توانایی پرواز را خواهد داشت. اگر این ادعا درست باشد، رودستر مطمئناً موفقیت چشمگیری در بازار خواهد داشت. ایلان ماسک جزئیات بیشتری برای اثبات ادعای خود به اشتراک نگذارد، اما توجه ناظران صنعت و کاربران را به خود جلب کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک در حال برنامه ریزی یک ابر کامپیوتر xAI است تا نسخه بهتری از Grok را تامین کند
  • ظهور هوش مصنوعی جدید ایلان ماسک؛ مقایسه Grok-1.5 Vision با GPT-4V
  • سقوط ایلان ماسک به رتبه چهارم در فهرست ثروتمندترین افراد جهان [+ رده بندی جدید]
  • ایلان ماسک با یک توییت جنجالی به اپل و OpenAI اعلام جنگ کرد

نسل جدید تسلا رودستر

همانطور که می دانید، ایلان ماسک سابقه طولانی در طرح ادعاهای بی اساس و بی نتیجه دارد. با این حال، ممکن است که تسلا Roadmaster آینده بسیار سریع بودن و ایلان ماسک به این معنی است که Roadmaster قادر به پرواز است، این سرعت بالای آن است.

نسل جدید تسلا رودستر
تسلا رودستر

اولین ماشین تسلا رودستر این خودرو هفت سال پیش در جریان رویداد Semi and Roadster تسلا ارائه شد و از آن زمان تاکنون کاربران بی پایان منتظر عرضه نسل بعدی این خودرو بوده اند. رودستر را می توان بهترین خودرو از برند تسلا دانست که از سال 2020 در لیست تولید قرار گرفته و هنوز وارد بازار نشده است. قرار بود این خودرو جایگزین رودستر 2008 شود که بر اساس پلت فرم Elise ساخته شده بود. با این حال، رودستر را می توان نقطه ورود تسلا به بازار خودروهای الکتریکی دانست.

ماشین اسپرت تسلا در ابتدا به دلیل شتاب بالای خود (0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 1.9 ثانیه) از محبوبیت زیادی برخوردار بود. این شتاب در آن زمان منحصر به فرد در نظر گرفته می شد، اما اکنون عدد خاصی نیست. زیرا چندین خودروی تسلا و لوسید وجود دارند که شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را در کمتر از 2 ثانیه می گیرند. علاوه بر این، سوپراسپرت های رودستر مشابه می توانند این عملکرد و شتاب را تنها در 1.7 ثانیه به دست آورند.

در سال 2021، ایلان ماسک ادعا کرد که تسلا رودستر می تواند در 1.1 ثانیه از صفر به سرعت 62 مایل بر ساعت برسد. او گفت که بسته SpaceX که شامل حداکثر 10 تقویت کننده موشک کوچک است، در اطراف وسیله نقلیه قرار می گیرد و به آن کمک می کند تا با سرعت بالا کار کند. او این ویژگی را در سال 2018 فاش کرد و این اولین باری بود که ماسک ادعا کرد رودستر می تواند پرواز کند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتظار می رود رودستر امسال رونمایی شود و در سال 2025 وارد تولید انبوه شود. قیمت اولیه تسلا رودستر 200 هزار دلار بود، اما تسلا هنوز قیمت فعلی خود را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک به زودی اولین تاکسی رباتیک تسلا را معرفی خواهد کرد
  • تسلا 4000 کامیون سایبری را به دلیل مشکل شتاب دهنده فراخوان می کند
  • ربات انسان نمای تسلا کارهای واقعی تری انجام می دهد [+ لینک ویدئو]
  • سیستم رانندگی کاملاً خودمختار پیشرفته تسلا تأیید شده است
  • کارخانه تسلا در فرمونت دوباره آتش گرفت

نظر کاربران بازیگرها در مورد نسل جدید خودروی تسلا رودستر چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله ایلان ماسک: نسل جدید خودروی تسلا رودستر پرواز می کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.