اینترنت ماهواره ای استارلینک چگونه کار می کند؟ – بارها و بارها

اینترنت ماهواره ای استارلینک چگونه کار می کند؟ – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

اینترنت ماهواره ای استارلینک قطعا یکی از سریع ترین و با کیفیت ترین اینترنت در جهان است. آیا می دانید این اینترنت چگونه کار می کند؟ تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

شرکت استارلینک که زیرمجموعه شرکت هوافضا SpaceX است، اینترنت ماهواره ای Starlink را در سراسر جهان گسترش داده است. البته بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران به دلیل محدودیت ها و محدودیت های دولتی نمی توانند از این موضوع استفاده کنند. اینترنت پر سرعت نداشتن مسیر قانونی؛ اما اکثر کشورهای دنیا با استفاده از این شبکه اینترنتی اینترنت بسیار سریع و باکیفیت را تجربه می کنند.

ایلان ماسک که مالک شرکت اسپیس ایکس است سال گذشته گفت که این امکان وجود دارد اتصال به اینترنت StarLink بدون تجهیزات ارائه خواهد شد. طبق آنچه دیده ایم، این وعده ماسک به سرعت در حال شکل گیری است. اولین تماس تصویری با Starlink بین دو تلفن همراه برقرار شد. با توجه به این امر ضروری است StarLink چگونه کار می کند مطلع باشید.

به گزارش تجارت نیوز؛ برای استفاده از اینترنت استارلینک باید دیش ماهواره مخصوص استارلینک را تهیه و نصب کنید. این ظرف ماهواره ای قابلیت اتصال خودکار به ماهواره های Starlink را دارد.

اینترنت ماهواره ای استارلینک چگونه کار می کند؟

شرکت اسپیس ایکس استارلینک برای فعال سازی اینترنت ماهواره ای گروه بزرگی از ماهواره های کوچک را با استفاده از موشک فالکون 9 به فاصله 340 تا 1200 کیلومتری زمین فرستاده است.

نام Starlink خاص کشور این یک «ترمینال» است که می توانید آن را در محل مورد نظر خود نصب کنید و اینترنت Starlink را با اتصال خودکار دریافت کنید. لازم به ذکر است که تا کنون ظروف استارلینک در سه نوع طراحی و تولید شده است. نسل جدید بشقاب ماهواره ای Starlink کوچکتر، زیباتر و سریعتر است.

اینترنت ماهواره ای استارلینک چگونه کار می کند؟

ارتباط بین ماهواره و زمین چیست؟

ماهواره های استارلینک آنها با استفاده از امواج رادیویی و لیزرهای نوری با یکدیگر و با دیش های ماهواره ای کاربر ارتباط برقرار می کنند. این سیگنال ها از ماهواره به بشقاب ماهواره ای کاربر و سپس به ایستگاه های زمینی (Gateway) که به شبکه های جهانی اینترنت متصل هستند منتقل می شود. به اینفوگرافیک زیر توجه کنید:

اینترنت ماهواره ای استارلینک چگونه کار می کند؟

بیشتر بخوانید:

  • حساب های بانکی Starlink در برزیل مسدود شد. بسته شدن احتمالی X در برزیل
  • معاون وزیر پزشکی: رئیس جمهور اقداماتی را برای رفع فیلتر و محدودیت های اینترنتی انجام داده است
  • کمپین مطالبه رفع فوری فیلترینگ اینترنت از دولت دکتر.

نظر شما در مورد اینترنت ماهواره ای استارلینک و نحوه فعال سازی آن چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اینترنت ماهواره ای استارلینک چگونه کار می کند؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.